Vizitatorul misterios

107 6 0
                                    

                      Capitolul V

Eram in salonul lui Josh,el tinandu-ma de mana iar Ale langa noi cand usa se deschide iar inauntru intra cineva pe care nu credeam ca o sa il vedem prea curand..mai ales in locul asta. Cu pasi marunti si sfios Michel. Noi am ramas cu ochii atintiti catre el,eu ridicandu-ma brusc fara sa ii dau drumul lui Josh,care ma strangea ferm de mana in semn de 'calmeaza-te'

"Ce cauti aici Michel?" il intreb eu rastit

"Calmeaza-te te rog Rebecca,am venit cu pace..vreau sa imi cer scuze lui Josh,nu a fost cu intentie" iar Josh imi da drumul la mana si imi zice incet si calm

"Fetelor,ma lasati putin singur cu Michel"

"Josh esti sigur de asta?" reactionez eu imediat

"Ai incredere in mine,Becca..stiu ce vorbesc.." iar Ale sare imediat ca arsa

"Michel..ma jur pe tot ce am mai sfant ca daca ii atingi un fir de par din cap sau i se intampla ceva,ma jur ca te las fara mostenitori ,iti rup mainile si fac ciorba din ele si ti-o torn in cap dupa,inteles?"iar el face o fata speriata si se indeparteaza de ea incet. Dupa aceea m-am intors catre Josh iar el mi-a schitat un zambet care m-a asigurat ca totul e in regula iar eu ii mimez un 'te iubesc' iar atunci il vad cum a zambit larg si chicotea fericit.
Josh's POV

Cand l-am vazut pe Michal intrand,am putut citi pe fata lui ca nu a venit pentru scandal. Eu si el eram buni prieteni inainte,asta pana ca el sa intre in belele si sa dea vina pe mine. Am avut probleme cu politia si asta doar din vina lui. Eram cei mai buni prieteni si ne cunosteam de mici. Dupa acel incident ne-am certat si nu am mai vorbit de atunci. Pana acum,Michel mi-a cauzat numai probleme,de aici si incidentul cu Rebecca. Stie ca o plac si de asta a reactionat asa si a facut ce a facut. Vreau sa vad ce are de spus acum..

Apropo..felul cum a reactionat Becca m-a impresionat iar atunci cand mi-a spus acel 'te iubesc' eram in extaz deoarece o plac foarte mult si cand am aflat ca si ea ma place am inceput sa zambesc si sa chicotesc de fericire. Revenind la Michel..statea in fata mea fara sa zica nimic,gandindu-se parca la ce urma sa spuna..ma asteptam sa isi ceara scuze.

"Uite Josh..vreeau sa imi cer scuze pentru tot..doar ca eu sunt foarte gelos pe tine pentru ca esti placut de toata lumea si cuceresti toate fetele si esti vedeta echipei si toti profesorii te plac si esti asa..nu stiu. Imi pare rau pentru tot..chiar si pentru incidentul de atunci..."

"Nu-i nimic Michel.."si il vad cum lacrimeaza...ma simteam oarecum prost dar eram si foarte satisfacut de situatie..o merita.

L-am imbratisat si un zambet de copil i-a aparut pe fata. Era fericit.

"Te iubesc frate.."

"Si eu bro. Mi-ai lipsit." si pe usa intra tornada Ale.

"Da da foarte dulce si romantic iubire peate tot,floricele,papadii,iarba si mancare de vaci..ia zi-mi ti-a facut ceva idiotul asta?" se rasteste Ale la mine,Rebecca fiind in spatele ei,nu apuca sa zica nimic.

"Stai linistita cap de ou. Nu am nimic." si se aseaza linistita pe un scaun de langa pat,privindu-l urat pe Michel.

"Rebecca,auuch,ma doare ingrozitor!" ma prefac eu ranit..actorul pamantului ce sunt.

"Josh!Esti bine? Chem un doctor?" sare ea ca arsa si ma apuca de mana.

"Nu,sunt bine..ia apropie-te..cred ca s-a infectat.." si apropiindu-se de umarul meu,eu m-am ridicat iar acum eram la un milimetru de ea,nasucul ei imi atingea obrazul. Dupa ce am facut contact vizual,am ramas 20 de secunde nemiscati,ma pierdusrm in ochii ei caprui..ne priveam unul pe celalalt si zambeam..ne-am apropiat din ce in ce mai mult asteptand ca inevitabilul sa se produca,daaaaar..am uitat ca era si tornada in salon.

"Oh pe bune ma ia somnul aici iar scaunul asta nu e prea confortabil,sarut-o mai repede pana nu ma plictisesc...mai cu talent..haii miscare miscaree" spune Ale cu o voce plictisita si cu o mana isi sprijinea fata..am inceput amandoi sa radem si ne-am sarutat acolo si pot spune ca a fost cel mai dulce sarut din cate am avut in toata viata. Eram in extaz.Acum eram oficial un cuplu si eram mandru de asta.

Dupa ce am fost externat,in toate aceste zile Becca a stat cu mine,am mers la mine acasa. Am luat-o si pe ea cu mine..era logic..Parintii ei aveau o parere foarte buna despre mine si stiau ca nu imi doresc ceva..mai mult..de la fata lor momentan,asa ca au fost de acord si cu relatia noastra,dar si sa o lase sa doarma la mine uneori,cand vrea.Totul era perfect.Cum spuneam,dupa ce am iesit din spital,Becca a zis ca nu ne vedem..si am zis ...mda..ok..sa zicem...Stateam singur pe canapea si ma jucam un joc video,eram plictisit,aproape adormisem cand aud soneria.

"E ora 1 noaptea,cine gâții mă-sii poate sa fie la ora asta..daca ma ridic degeaba si imi pare rau,sau daca esti baiatul cu pizza si e rece,ti-o pun in cap" tip eu in toata casa. Dupa ce deschid usa si vad cine e in spatele ei raman cu gura deschisa.

"Stii..nu am pizza dar am luat popcorn..si sper ca nu iti pare rau ca te-ai ridicat" si p bad e Rebecca cu un film si o punga de popcorn in mana.

"Iuuuubbb! Ce cauti aici? Parca ziceai ca nu vii!" si o iau in brate zi o ridic si o sarut si o invart prin toata casa ea razand.

"Ma pui si pe mine jos acum?"

"Nu. Chiar de ar fii sa imi cada mainile,nu ti-as mai da drumul."

"Atunci o sa scap eu!"si ma musca puternic de gat,lasandu-mi urma.Dupa ce o pun jos,fuge strigand 'nu poti sa ma priinzi'

"Si daca pot,ce primesc?" si ea cu o privire provocatoare si senzuala si un zamnet malefic pe fata isi ridica fustita extrem de scurta dintr-un colt iar atunci o alerg prin tot holul si toata casa.Am prins-o de talie si am invartit-o in asa fel incat aa fie cu fata la mine.

"Te iubesc pitico!" ii soptesc eu la ureche.

"Si eu. Hai sa ne uitam la film"

In timp ce eu faceam popcorn ea s-a dus si s-a schimbat in hainele mele. A luat un tricou de-al meu cu basket si in niste boxeri si s-a asezat pe canapea.Eu am venit din spatele ei cu castronul in mana si i l-am aratat.

"Cine vrea popcorn?Iubi vrea popcorn!"si incepe sa dea din picioare si sa bata din palme spunand un "ieeeeiii" cu o voce de bebe,ca un copil mic.Am dat drumul la film si m-am asezat langa ea,luand-o in brate iar ea s-a intins peste mine,stand cu capul pe pieptul meu.

"Auzi iub..mai stii la inceput cand iti ziceam se crush-ul meu si ca nu stiu cum sa vorbesc cu ea?" si ea a oftat un 'mhmm'

"Ei bine...tu erai crush-ul meu."si o vad cum roseste si un zambet de invingator ii apare pe fata.

"Awee iuubb.inseamna ca am ales filmul potrivit." Si cand ma uit la tv,vad mare pe ecran Love and basketball.

Eram ...pfff...asfkddkdkd nu puteam altceva sa fac decat sa o sarut si sa o strang in brate,ceea ce am facut cam toata noaptea. Era prima noapte care dormea aici..nu,nu am facut si altceva daca la asta va gandeati. Dupa ce s-a terminat filmul ea a adormit in bratele mele si nu mai puteam sa ma misc. Am invelit-o si am lasat-o sa doarma pe mine.

Ma uitam la ea,era minunata cand dormea..era frumoasa si naturala,era perfecta.

Another Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum