Wróg i przyjaciel

1.6K 72 94
                                    

Sasuke Uchiha to wysoki brunet z czarnymi oczami. Nie należy do wesołych ludzi. Głównie ubiera się na czarno. Jest bardzo inteligentny. Pracuje jako agent. On i jego brat Itachi zawsze pracują razem bo są najlepsi. Itachi jest za to bardzo wesoły  jego zachowanie jest wręcz głupie. Z wyglądu jest bardzo podobny do sasuke. Itachi jest starszy od sasuke o 4 lata, ma 21 lat. Sasuke chodzi jeszczę do szkoły. Jego najlepszym przyjacielem jest Uzumaki Naruto.


Naruto jest dość niski. Ma dość długie blond włosy, duże oczy z których błękitem nie może się równać nawet najpiękniejszy ocean, ale jego znakiem charakterystycznym są po 3 blizny na obu policzkach przypominające lisie wąsy. W szkole udaje głupkowatego, słabego dzieciaka ale tak naprawdę jest bardzo inteligentny, silny i przde wszystkim niebezpieczny. On razem z Hinatą tworzą duet kitsune. 


Są oni najniebezpieczniejszymi bandytami w mieście. Nikt ich o to nie podejrzewa ponieważ naruto udaje głupka (choć w pewnym stopniu i tak nim jest) oraz hinata... W szkole jak i poza nią udaje nieśmiałą bezbronną dziewczynkę ale tak na prawdę jest idealną zabujczynią i pewną siebie kobietą. Ma ona liliowe oczy i granatowe długie włosy, jest dość wysoka (wyższa od naruto) 


Gdy wykonują misję naruto zwie się "kyubi" A hinata "Shiro" (co oznacza biały/biała) ich duet zwie się kitsune ponieważ naszą maski lisów oraz soczewki które po wypowiedzeniu słów "uwolnienie" Stają się czerwone. Jako "kyubi" Naruto ma na sobie czarny długi płaszcz oraz pomarańczową maskę lisa za to "Shiro" Biały długi płaszcz oraz czarną maskę lisa/kota.  Mają też na sobie specjalne buty dzięki którym mogą chodzić po ścianach i wyglądają na wyższych.


(Moje bazgrołki 😁😅)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Moje bazgrołki 😁😅)

Nikt nie potrafił ich złapać. Ostatnio nawet bracia Uchiha zaczęli ich ścigać. Ale nawet im się nie udaje. 😈😈

Sasuke nigdy nie mówił naruto że jest agentem. Tak jak i naruto mu że jest przestępcą.

-------------------------------------------

Kyubi(naruto) POV.


-Shiro!!! Pośpiesz się!!!!

-hai kyubi!


Przed chwilą zabiliśmy jakiegoś bogatego typka i uciekamy. A goni nas... (Uwaga nigdy w życiu nie zgadniecie)... Sasuke. Tak... Mój najlepszy przyjaciel jest agentem i właśnie nas ściga. A ja się zastanawiałem czy mu nie powiedzieć..... Dobrze że się rozmyśliłem. Mogło by się to dla nas źle skończyć.

One-shot || Sasunaru - NarusasuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz