Evet durum güncellemesi: bugün Enes Batur: Hayal mi? Gerçek mi?'ye gittim. Ve tam anlamıyla film Efsane.
____________________________
Sabah kalktığımda bana sarılı olan dövmeli kolları görünce bundan vazgeçtim. Çünkü kalkmamı engelliyordu. Justin'e döndüğümde gülümsediğini gördüm. Ona döndüğümde hemen gülümsemesi yok olmuştu.Zar zor kalkmayı başarıp banyoya gittim. İşimi hallettikten sonra kazağımı çıkarıp göbeğime baktım. Biraz şişmişti. Bunu görenler sadece kilo sanarlar. Ama bir dakika ben annemlere hamile olduğumu söylememiştim. Ama büyük ihtimal Taylor demiştir.
Geri kazağımı giyip banyodan çıktım. Justin'in hala yattığını görüp yanına gittim. Yanağından öpüp "Justin kalk artık" dedim. Justin bir şey homurdansada hiç bir şey anlamamıştım. Yine yanağından öpecekken kafasını yukarı çevirince dudağını öpmüş oldum. Gamzelerini çıkarttarak gülümsediğinde "Justin kalkacak mısın?" Dedim.
Gözünü açtıktan sonra "öpersen belki" deyip dudağını gösterdi. Gülüp dudağımı dudağına bastırdım.
Yine kulağını karnıma koyup "Hey dostum günaydın" dedi. Bu dediğine gülümseyip "Justin hamileyim ve canım omlet çekiyor"
"Bebeğim o işi bana bırak" deyip ayağa kalktı.
Aşağı kata inerken bana yardım etti. Koltuğa oturduğumda Justin mutfağa gitti. O sırada telefonuma mesaj geldi.
Taylor:
Taylor
Taylor: Selena şunların tatlılığına bak!
Selena: Taylor cinsiyetini öğrenmeden hiçbir şey alamayız.
Taylor: İki cinsiyet içinde alırız hangi cinsiyetse onu giydiririz.
Selena: Taylor bence teyze olmak senin başına vurmuş.
"Bebeğim yemek hazır!" Justin'in sesini duymamla telefonumu kitleyip koltuktan kalktım. Mutfağa gittiğimde Justin masaya portakal sularını koyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS 2 |Jelena Fanfiction|
FanfictionBu hikayeyi okumadan 1.'sini okumanızı öneririm.