Doktora teşekkür edip odadan çıktık. Asansöre yürürken Justin elimi tuttu. Asansörde "Bebeğim sence kız mı olucak erkek mi?"
"Bilmiyorum Justin. Benim için cinseyetin önemi yok"
"Benim de yok. Ama bir kız çocuk olucak gibi hissediyorum"
"Göreceğiz" deyip dudağına bir öpücük kondurdum. Asansörden inip arabaya bindik.
Eve geldiğimizde ben her zamanki gibi koltuğa oturdum. Justin yanıma geldiğinde "Bebeğim senin canın bir şeyler çekmiyor mu hiç?" Dedi.
Düşünürmüş gibi yapıp "Çikolatalı kek fena olmazdı. Ama sen yapmayı bilmiyorsan yapma"
"Hayır ben biliyorum tabi" deyip mutfağa doğru gürüdü.
Telefonumu annem arayınca açtım. "Alo"
"Selena ben yanlış mı duydum yoksa sen Hamile misin?"
"Evet anne şu an karnımda bir bebek var"
(Cümleye bak aq)"Selena inanamıyorum anneannemi oluyorum ben?"
"Evet anne"
"Selena hemen iş izni alıp en erken uçağa atlayıp yanına geleceğim"
"Anne ne gerek var?"
"Hayır Selena sen anne olucaksın. Ve sana anneliği en güzel şekilde bir anne öğretir."
(Annelik yaptınmiki mk)Gülüp "iyi tamam bekliyorum"
Telefonu kapatmamla mutfaktan bir şeyler düşme sesi geldi.
Ayağa kalkıp mutfağa gittiğimde Justin içinde yumurta ve un dolu olan kaseyi yerden kaldırıyordu.
"Justin ne yaptın?"
"Bebeğim sadece ufak bir kaza"
"Bana zincirleme kaza gibi geldi" dediğimde gülüp "Tamam kabul ediyorum beceremedim"
Yanına gidip elindeki kaseyi aldım ve tezgaha koydum. "Sana yardım edebilirim"
"Ama hamilesin"
"Hamile olabilirim ama kocamla da vakit geçirmek istiyorum." Dediğimde gülümseyip dudağını dudağıma bastırdı.
"Aslında kek yerine seni yemeğe götürebilirim"
"Çikolatalı pasta da alırsan gelirim"
Gülüp "hemde 3 tabak"
"3 tabağa gerek yok 1 tane yeter bana"
YEMEKTE:
Siparişlerimizi verip beklemeye başlamıştık. "Selena ismi ne olucak peki?""Cinsiyetini öğrenince her şeyi kesinleştiririz" dedim. Elini masada ki elimin üstüne koyup "Senle nasıl tanıştığımızı hatırlıyor musun?" Dedi.
Kafamı aşağı yukarı sallayıp "Bana çok ukala gelmiştin" dedim.
Kaşlarını çatıp "Ne ukalalığımı gördün?" Dedi.
"Bana tonlarca iş vermiştin. Ve onları yapmazsam işten kovulacağımı söylemiştin. Sana 'elimden geleni yapacağım' dediğinde 'elinden geleni değil eğer yapmazsan kovulursun' demiştin. Daha ne ukalığın olsun?" Deyip güldüm.
Bana bakıp "Aslında sana az iş vermiştim. Seni görünce aklım yerinden gitti. Ve seni yormamak için az iş verdim" dedi.
"Justin bana verdiğin işler daha ne kadar fazla olabilirdi ki?"
"Bebeğim sen diğer çalışanlarımın işlerini görmedin sanırım"
"Justin bunun için mi tartışacağız?" Dediğim anda garson yemeklerimizi getirdi.
2 AY SONRA:
Sıranın bize gelmesini beklerken Justin telefonu ile ilgileniyordu. Ben ise etrafa bakıyordum.Sıra bize geldiğinde odaya girdik. Doktor bize bakıp gülümsedi. "Bebeğinizin cinsiyetini öğrenmeye hazır mısınız?"
"Bu günü iple çektiğimi söyleyebilirim" konuşan Justin'e bakıp gülümsedim.
Gidip aynı sedyeye oturduğumda aynı şeyleri yaptı. Göbeğim baya şişmişti. Ekrana o beden çıktığında ekrana Hayranlıkla balan Justin'e baktım. Gülümseyip doktora baktım "Gerçekten sağlıklı bir bebeğe benziyor"
Anlamadığım bir şeyler yapıp "Bebeğinizin cinsiyetinin ne olmasını isterdiniz" dedi.
Justin'den önce davranıp "Bizim için cinsiyeti önemli değil" dedim.
Justin'de kafasını sallayınca "Bir kız çocuğunuz olucak yeniden tebrikler" dedi.
Justin yanıma gelip bana sarıldığında "Justin bir kızımın olucak" dedim. Yine dayanamayıp ağladığımda Justin elleriyle göz yaşlarımı sildi.
Hala inanamıyordum. Bir kuz çocuğum oluyordu...
________________________________
Evettt bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın. Birde Justin ile Selena'nın kızları siyah saçlımı olsun sarımı siz karar verin. Siyah saçlı onlara benziyen bulamadım ama sarı ve kahverengi buldum.Vote vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS 2 |Jelena Fanfiction|
FanficBu hikayeyi okumadan 1.'sini okumanızı öneririm.