CERENDEN
Derin ve doruğun haline çok üzülüyorum ve endişeleniyorum. Doruk derini tehlikeye atıyor istemedende olsa. Ayrılmalılar.
- Ceren aşkım ne düşünüyorsun?
- Cem sana bi konuda danışabilir miyim?
- Tabikiii konu ne olursa olsun.
- Derin ve doruğun sonu ne olabilr yani doruk derinin üzülmesine kıyamaz zarar görmesinede.
-Eeeee yani?
- Bence ayrılmalılar!!!
-Ceren bir tanem sence ayrılırlarsa derin ağlamaz mı? Üzülmez mi? Kendine zarar vermez mi? Doruğun yanında kendini güvende hissediyor.
-Doğru neyse biyerlere gidelim mi?
- Tamam zaten bayadır çıkmıyorduk. Eee nereye gitmek istersin?
-Sahile.
- Hmmm tamam sen malzemelerini al.
-Tamam ben eve gidiyim.bye
- Bye
♡ Sahile geldik güldük eğlendik. Dondurma yedik pamuk şeker yedik çiğköfte tedik lahmacun yedik anlıyacağınız mide fesatı geçirdik.♡
DORUKDAN
Derinin odasına çıktım haylandaha uyuyordu çok masumdu... Hemen oturma salonuna gittim. Kahvaltılı yaptım sonra hemen işyerine gittim. Sabaha kadar burada olacaktım çünkü derinimi korkutanı ÖLDÜRMELİYİM!!
DERİNDEN
Doruk sabah gelecekmiş işleri çokmuş. Saat 24-1 gibiydi canım sıkıldı dorukta yoktu evde ben Raziye teyze(hizmetli) birde korumalar. Ev sahile sıfırdı. Ama ben gidemiyorum !!! Neden mi? Dorun beni çıkartmıyor. Kendisi olmayıncada korumaları tembihliyordu. Ama bu sefer gizli gizli çıkıcam.
hemen balkona çıktım zor zor sahile vardır. Oturdum müzik dinledim adı imkansizim. Arkamdan birisi geldi. Başıma ćuvala geçirdi.
Ağzımı eliyle kapatmıştı. AĞLIYORDUM😢😢😢 benden ne istiyorlardı ? Beni bi depoya getirdiler. Sandalyeye otutturdular ve bağladılar gözümü ve ağzımıza kapadilar ama bi telefon geldi ağzımı ve gözümü açtılar.
- Benden ne istiyorsunuz?
Deponun kapısı açıldı.-Seni!!😈😉
Acaba bu kim?KİM BİLİR??????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilir?
RomanceBU KİTAP WATTPAD'E YAYIMLADIĞIMIZ İLK KİTAPTIR VE BÜTÜN CRİNGELİKLERİ BARINDIRMAKTADIR TŞK Günlerden pazartesiydi ve yine o lanet olası alarm çaldı. Bir gün elimde kalacak şu alet. Okula gidip o züppeleri görme zamanı geldi ve bu durumdan hiç hoşla...