Introducțion

12 0 0
                                    


Bun seara , nemtilor si ungurilor , eu sunt Razvan si aceasta este povestea mea.

Roxana: A trebuit tu sa strici totul nu ?

Eu: Dar ce am stricat ? Ce am spus gresit ?

R: Hmm..... nimic , nu conteaza. Continua cu prezentarea.

E: Pai as fii putut s-o fac daca cineva , nu dau nume , nu m-ar fii intrerupt , desteapt-o !

R: Mersii fain , stiu ca sunt inteligenta.

E: Daca ai fii fost asa inteligenta , ti-ai fii dat seama ca eram sarcastic , idioat-o !

R: *ii sare tandarica* CEEEEE MAAA ??? Cum indraznesti , mai , mai tu, mucosule sa ma faci idioata , sunt mult mai in varsta decat tine , ar trebuii sa fii mai respectuos cu mine .

E: Ok , ok , atunci imi cer iertare , babaciunea voastra.

R: Vezi ca deja devii nesimtit .

E: Iar tu deja devii insuportabila , daca ai fii tacut , pana acum as fii terminat cu toata prezentarea , dar tu , nooooo , dai si comenteaza , ca doar de asta esti buna.

R: ...Ok , am inteles , off doamneee , nu mai are voie omu sa se apere in ziua de azi ca gata , ii tai gatu .

E: Auzi , tu chiar vrei sa ne vada oamenii astia cum ne certam ?

R: Off , bine . Hai continuua...

Scuza-ti aceasta discutie amicala dintre mine si constiinta mea .

In aceasta carte va v-oi prezenta mai multe dintre aventurile mele si ale Roxanei , constiinta mea , asa am botezat-o.

Totul a inceput cand aveam aproximativ 1-2 ani , intr-o zi cu soare , pasarelele cantau , florile ... ei bine , faceau ce fac florile , iar eu cu tata ne jucam dea hutaa hutaaa. Pana cand odata ... *POC*...mda , taica-miu tocmai m-a scapat fix in cap , iar din acel moment am inceput sa-mi aud constiinta mult mai tare de cat pana acum.

R: Aaa , da imi amintesc acea zii minunata. A fost cea mai fericita zii din viata mea si tot odata si cea mai trista .

Cea mai fericita pentru ca te-am vazut cazand in cap si mai aveai si mecla aia de speriai toate ciorile .

Si cea mai trista , a fost pentru ca din acel moment ai putut sa ma auzi mult mai tare , si tot odata ai inceput sa-mi comentezi ..

E: Aww , ce mai amintirii. Inca tot nu te suport si abea astept sa ma scap de tine .

R: Tu realizezi ce tocmai ai spus ? Cum sa scapi de mine ? WAAII , ia stai , tocmai ai spus ca nu ma suporti ? Okay , atunci ar fii un moment ideal sa merg intr-o vacanta , SINGURA.

E: Roxana ? .... Roxy ? .... De ce m-ai lasat singur ? Eu acum ce fac ? Daca fac vreo prostie si dau foc la intreg orasu ? Tocmai ce am inceput cartea si tu ai plecat in vacanta ? Vezi ca poate-ti gasesti jumatatea pe acolo si o aduci in capu meu ,ca vezi atunci teroare .

Revenind , tocmai va povesteam cum am intalnit-o pe Roxana , iar din aceea zii totul a luat o intorsatura radicala. Incepeam sa nu mai pot dormi noaptea de vocea ei enervanta care incerca sa-mi cante cantecele de copii mici , de leagan... chiar nu avea deloc voce , ureche muzicala sau alte cunostinte in domeniu de muzica . Deci parintii mei ca sa ma adoarma foloseau tranchilizante luate de pe piata_neargra dalea, de la braconierii , care l-e foloseau in vanatoriile de elefanti , inca nu stiu de unde aveau ai meii relatiile alea sau de unde stiu sa comande pe net . Da , deci efectiv imi injectau cate o fiola dinaia in fiecare seara , si recunosc ca erau atat de puternice incat in secunda urmatoare eram in lumea viselor .

Dar mai rau a fost cand am implinit 5 ani , atunci am primit prima bicicleta , dar normal ca draga si prea iubita mea constiinta , Roxana , nu s-a putut abtine sa nu se implice. Si ca o constiinta asa buna si saritoare si bunavoitoare , se ofera sa ma invete sa merg pe bicicleta . Fara sa-i dau eu voie , Roxy imi preia controlul corpuiul si imi arata cum trebuie sa merg corect pe bicicleta , cum sa tin ghidonu , cum sa pedalez , cum sa-mi mentin echilibru si multe alte lucruri esentiale . Dar crede-ti ca s-a oprit aici ? Pai raspunsul este .... NUUU .... A incercat sa ma faca un profesionest in ale mersului pe bicicleta . Si astfel m-a speriat si mai rau si m-a facut sa-mi bag ceva in mersu pe bicicleta in momentul in care a hotarat ca sunt pregatit pentru faimoasa schema , BACKFLIP . Putem spune daor ca din aceea zii am renuntat la a mai merge cu bicicleta , DEFINITV.

Dar poate ca e mai bine asa , deoarece am descoperit o noua pasiune si anume , animalele. Da stiu suna cam zoofil , dar nu . Am inceput sa iubesc animalele si sa incerc sa l-e dresez.

Pana la frumoasa varsta de 10 ani , totul a mers bine , nu a fost nimic dificil , bine hai poate o muscatura de caine ca i-am rasucit coada , dar inafara de asta totul a fost bine , cel putin pana in momentul cand din nou prea iubita si prea ajutatoarea mea constiinta , Roxana s-a implicat si a inceput sa ma ajute din nou . La 10 ani am primit un papagal exotic , dinala mare de 1 metru , cu penele frumos colorate , iar pe burta e de o culoare deschisa . Oricum ce , crede-ti ca a facut Roxy ? Crede-ti ca m-a lasat linistit sa-l dresez in pace ? NUUUUUUU !

Ba din contra , a reusit sa ma convinga sa-l invat spaniola , toate astea se intamplau cand Roxana imi controla corpul. Aceasta a reusit sa-l invete spaniola . Dar pana aici nu e nimic rau , asa-i ? Totul pare normal . Ei bine va inselati , ce a urmat a fost oribil. Roxy defapt nu l-a invatat sa vorbeasca spaniola , l-a invatat sa ameninte in spaniola , iar de fiecare data cand mama se uita la cate o telenovela spaniola , Riki , asa l-am numit, nu lipsea. Deasemenea venea cu celebra sa replica , tradusa de mine mot-a-mo : Daca nu-i dai drumu lu Alfred (hamsterul meu) iti jur pe ce am eu mai sfant , si anume penele mele rosii ca sangele ca ma v-oi gainarii pe biscuitii tai cu ciocolata , exact inainte de-al baga in gura. Si sper sa iubesti gustul natural al ciocolatii mele albe .

De retinut , eu am tradus cu spaniola mea invatat de pe google translate.

R: M-am intooorss! Ce prostii ai mai facut ? Viata cui ai mai traumatizat ?

E: Tocmai l-e povesteam cititorilor mei dragi cum m-ai ajutat sa cresc si sa devin ceea ce sunt in ziua de astazi .

R: Si le-ai spus ca am fost si inca sunt cea mai importanta parte din tine care ti-a fost mereu alaturi si te-a ajutat ?

E: Normal ca le-am spus . Cum aproape m-ai omorat la varsta de 5 ani si cat de bine te pricepi sa dresezi un papagal sa vorbeasca in spaniola.

R: Aoleo! Ce le-ai spus depsre mine ?

E: Stii sa citesti nu ? Uitete mai sus.

*Dupa 5 minute*

R: ............... Apa-i te f*t in c*r de imbecil nerecunoscator. Tu asta le-ai spus despre mine ?

E: Am spus doar adevarul , adevarul gol golut.

Si iata-ma acum fain frumos la varsta de 16 ani , neavand nimic mai bun de facut decat sa scriu aceasta carte , la "Putinele" insistente ale Roxanei.

R: Eee , hai ca nu am fost asa stresanta.

E: NUU! Absolut deloc . Nu ca mi-ai fii urlat in ureche de cel putin 50.000.000 ori despre cum vrei sa fii vedeta intr-o carte.

R: Eh , nici chiar 50.000.000 de ori .

E: Nu chiar , erau cam vreo 51.984.876 ori mai exact, dar am vrut sa te pun intr-o lumina mai buna pe care evident si complet constienta ai stricat-o.

R: Scuza-ma , nu am vrut. Promit ca tac data viitoare.

E: In sfarsit , dupa 15 ani de chin am reusit sa te fac sa taci . Doamne ajuta.

Deci , revenind , vreau sa va informez ca aceasta "carte" este un pamflet si trebuie tratata ca atare. Orice COIncindenta cu realitatea este complet si pur intentionata.

Spor la citit :>

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My crazy World (rewrite)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum