Előszó

3.8K 165 15
                                    

Ez a történet a Fogadás folytatása,csak most Aki és Kenta történetét meséli el.

Ha voltál már őrülten szerelmes, érezted, hogy egy nálad nagyobb erő ellenállhatatlanul vonz vágyad tárgya felé, biztosan magadra ismersz majd Ebben a történetben. 

**********

Vajon meddig bírom még? Kérdezem magamban miközben megérzem bódítóan lágy de mégis férfias illatát, amit már milliószor érezhettem. Ahogy mellettem ül, lazán a kanapén eldőlve nézi a filmet. Gondolataim elkalandoznak, és megint csak rá tudok gondolni.Nem akarok a barátja lenni, de félek félek ha elmondom neki elutasít, és már a barátja sem lehetek.

 És akkor nem lehetek a közelébe, nem csodálhatom gyönyörűen csillogó mély barna szemeit, és kedves mosolyát. Túl kedves velem, pedig még csak nem is én vagyok a legjobb barátja, nem tudom de a kedvessége lassan felemészt, de közben reményt is ad, és ez fáj nem tudom mitévő legyek.

-Hé Aki, nem is nézed! Hangja vissza ránt a gondolataimból. 

-Bocsi! Mondtam enyhén elpirulva, aztán felnéztem rá, és ajkaira egy lágy mosoly kúszót. 

"Bassza meg! Annyira szeretem."

*********************

Sziasztok drágáim, hát itt vagyok megjöttem az új történettel vagy a 2. évaddal akinek jobban tetszik.

 Mivel olyan sokan írtátok hogy legyen második évad Akival és Kentával, így itt vagyok nagyon aranyosak vagytok imádlak titeket. 

És mint már mondtam ez a folytatás / vagy 2. évad  Akiról és Kentáról fog szólni. 

Persze benne lesz Izumi és Keiichi is mint támogató szereplő. 

Ez a rész csak bevezető rész volt, de azért ha felkeltette az érdeklődésedet csillagozd és kövesd ezt a történetemet is puszillak benneteket sziasztok 😘😍

SzeressWhere stories live. Discover now