16. Fejezet- Szerethetlek?

1K 97 16
                                    

*Aki*

-Aki te hogy kerülsz ide? -Kérdezi tőlem Kenta.

-Izumi mondta hogy beteg lettél, gondoltam meglátogatlak. -Mondom zavarba.

-Be jössz? -Kérdezi mosolyogva.

-Igen. -Arrébb áll, és bemegyek mellette.

-Kérsz valamit inni? -Kérdezi mellém érve a nappaliba. Megfordulok és hirtelen vele szemben találom magamat, megilletődve ránézek.

-Beteg vagy majd én kiszolgálom magam hagyjad. -Mondom közben a kezemet a homlokára vezetem, rá nézek és látom szemei engem vizslatnak, figyelik minden mozdulatomat.

-Most nem érzem hogy lázas lennél, vettél be gyógyszert? -Kérdezem a kezemet még mindig a homlokán tartva.

-Igen jobban is érzem magam. -Mondja kezemet levéve homlokáról, de nem engedi el hanem fogva húz a kanapé felé. Leülünk a kanapéra és a szívem elkezd zakatolni, félő hogy meghallja olyan hangos.

-Már rég tudom Aki. -Szólal meg hirtelen a csendet megtörve.

-Mit? -Kérdezem zavartan .

-Hogy kedvelsz. -Mondja rám nézve.

-Persze hogy kedvellek, hisz barátok vagyunk. -Próbálom menteni a menthetőt.

-Nem úgy Aki hanem mint férfit. -Mikkor ezt kimondja, ránézek kétségbeesetten.

-Basszus ennyire átlátszó voltam. -Mondom egy erőltetett nevetéssel .

-Igen. -Mosolyog rám.

-Akkor miért voltál velem olyan kedves? -Kérdezem zavarodottan.

-Nem tudom egyszerűen csak nem akartalak megbántani. -Mondja kedves hangon.

-Egész végig bántottál, mikor mással láttalak. -Nézek rá szomorúan.

-Tudom, de mikor velem voltál boldog voltál, és ezért voltam veled kedves. -Néz rám azokkal a gyönyörű barna szemeivel.

-Azért igaz a barátodnak tartasz? -Kérdezem keserves hangon.

-Bolond vagy Aki persze hogy a barátom vagy, jól érzem veled magam. -Mosolyog rám.

-Nem hagysz el? -Kérdezem szememet lesütve.

-Nem, miért kérdezed? -Néz rám furán.

-Hát nem undorodsz tőlem a múltkori után? -Kérdezem remegő hangon.

-Hát azt bevallom hogy megleptél, és hogy sose csináltam még ilyet, de emiatt nem akarom hogy végelegyen a barátságunknak. -Mosolyog rám.

-Kérdezhetek valamit? -Nézek rá.

-Kérdezz. -Mondja kedvesen.

Tudom hogy te nem vagy meleg, így nem is reménykedek, de én szerethetlek tovább? -Kérdezem remegő hangon, közben kezeimet tördelve. Felnézek és látom Kenta szemeiben a megilletődöttséget, gondolkozik hogy mit is mondjon.

SzeressWhere stories live. Discover now