19. Fejezet -Vágyódás...

1.2K 112 10
                                    

*Kenta*

-Na végre azt hittem már ide gyökerezek, még rád várok. -Mondtam morogva mikor oda ért mellém Keiichi.

-Jól van na. -Mondta grimaszolva.

-Menjünk, inni akarok. -Indultam el.

Az út alatt még kerestünk egy jó helyet, egy szót sem szóltunk egymáshoz inkább hallgatunk mind a ketten.

-Kinek írsz már? -Kérdezte kíváncsian.

-Csak Kyonak azt mondta jönni akar. -Mondtam monoton hangon.

-Már megint az a csaj. -Pufogott Keeiichi.

-Hadd jöjjön annyira nem idegesítő, amúgy meg engem nem érdekel ma semmi, úgyis leiszom magam. Mondtam szomorúan.

-Nem duzzogni kéne hanem megoldani. -Nyaggat Keiichi.

-Mit oldjunk meg? -Kérdezem értetlenül.

-Ami köztetek van, mi a fasznak csapsz egy vadidegen férfit a falhoz, ha nem akarsz Akitól semmit? -Kérdezi egyre idegesebben.

-Fogalmam sincs basszus. -Turok bele idegesen a hajamba.

-Hát ez a baj, rakd rendbe az eszedet és fogad el Akit, vagy ha nem akkor mond meg neki kerek perec, ne smárold le basszus. -Mondja mérgesen.

Nem mondtam rá semmit, csak intettem a pultosnak hogy hozzon valami erős piát mert muszáj volt már. Egyszerűen nem értettem magamat igaza volt Keinek helyre kéne hozni az agyamat, mert nem érdemli ezt Aki. Ittunk pár kört, míg meg nem érkezett Kyo.

-Sziasztok fiúk. -Ült le mellénk ,én vissza se köszöntem neki, már nyomtam a kezébe a rövid büdös italt, ami már az ötödik után azzá vált. Mosolyogva elfogadta és lehúzta, utána grimasz jelent meg az arcán ami tök vicces volt, így Keiichivel elnevettük magunkat.

-Ez ütős volt. -Mondta, most már mosolyogva.

-Igen Keiichivel szeresük, bár ha sokat iszol belőle egy idő után a szagától is rosszul leszel.-Mondom nagy beleéléses.

-Nem baj igyunk. -Néz rám huncut mosollyal.

-Tényleg múltkor kibékültél a barátoddal, aki meglátott minket és elszaladt? -Kérdezi mosolyogva.

-Megbeszéltük. -Mondtam már kicsit feszülten.

-Akkor jó, mert úgy láttam nagyon közel álltok egymáshoz. -Simít végig vállamon.

-Igen közel. -Mondom bólintva.

Ezután beszélgetünk minden hülyeségről ami az eszünkbe jutott közben ittuk a feleseket, de Keiichi azt mondta neki elég így ő csak nézte ahogy mi iszunk. Egy újabb feles után már a gyomrom tiltakozott hogy többet nem bír el, így felálltam és ki indultam a mosdóba. Már majdnem elértem az ajtóig mikor valaki megragadott és behúzott a női mosdóba, gyorsan szembe fordultam vele hogy megnézem ki az , Kyo vágytól csillogó szemei néztek rám. Nem mondott semmit csak behúzott egy fülkébe, és neki nyomott az oldalának. Néztem rá értetlenül hogy most mégis mit csinál, és én mit keresek a női mosdóban.

SzeressWhere stories live. Discover now