24.Fejezet - Feszültségek...

1.1K 96 14
                                    

*Aki*

-Oda jössz hozzánk beszélgetni? -Kérdezi tőlem, az új fiú, hátra nézek Izumira. 

-Gyere te is Izumi. -Néz rá. 

-Rendben. -Izumi egy szóra igent mondott, ez furcsa mit tervezhet. 

-Itt vagyok srácok. -Szolt oda barátainak, mikor oda értünk. 

-Mi tartott eddig Akio. -Szólította meg az egyik a nevén, tényleg így hívják, el is felejtettem. 

-Srácok ők itt a suliból a barátaim, ő itt Aki mutatott rám, ő meg Izumi. -Mutatott be a barátainak. 

-Sziasztok! -Köszöntünk Izumival egyszerre. 

Leültünk közéjük és elkezdtünk beszélgetni alap dolgokról. 

Úgy hallottuk hogy olyanok vagytok mint Akio? -Kérdezte az egyik. 

-Milyenek? -Kérdezett vissza Izumi határozottan. 

-Melegek. -Mondta ki hirtelen. 

-Igen és? -Kérdezett vissza.   

-Semmi nyugi csak kíváncsi voltam. -Mondta védekezően. 

Hirtelen Akio közelebb ült mellém a fotelen, mire rá néztem. 

-Ti együtt vagytok? -Kérdezi az egyik. 

-Nem, csak barátok vagyunk, igaz drágám? -Kérdezem Izumira ránézve. 

-Igen, de az nem azt jelenti hogy ránk hajthatok. -Mondta Izumi védekezően. 

-De rád lehet, nem? -Kérdezte Izumit az egyik, amelyik egész idő alatt méregette, lehuppant mellé, és átkarolta a vállánál. 

-Nem hallottad mit mondtam? -Kérdezte Izumi.

Hátra néztem ijedten, de láttam Keiichi nagyon elfoglalt így nem figyel minket, de arrébb néztem  Kentára és olyan mérgesen nézet hogy majd szét robbant az idegtől. Nyeltem egy nagyot, hát még is féltékeny. 

Beszélgettünk tovább a fiúkkal, és ittunk egy pár pohárral, de Akio egyre jobban nyomult. Állandóan hozzám ért, közelebb hajolt, és a fülembe suttogva beszélt, ami már egy kicsit zavarba ejtő volt. Kezdtem kellemetlenül érezni magam, oldalra nézek hogy segítséget kérjek Izumitól. De látom ő sincs jobb helyzetben mint én, a csávó durván próbálkozik fogdossa a combját. Izumi próbálja lerázni magáról, de megszorítja a kezét, és a fülébe súg valamit.

-Ha nem mondod meg a haverodnak, hogy hagyja békén Izumit kitekerem a nyakát.  -Mondtam mérges pillantással Akionak. 

-Hé haver hagyjad már a barátomat, ne molesztáld. -Szol rá Akio. 

-Nyugi nem bántom, csak barátkozok. -Néz ránk egy gusztustalan mosollyal. 

-Kimegyek a mosdóba, addig is szállj le Izumiról.  -Mondta Akio a barátjának, aztán fel állt és végig simított az arcomon. 

Oldalra néztem Izumira, és láttam a szemében hogy nem tudja mit csináljon, ő nem olyan heves mint én, Izumi sokkal érzékenyebb nálam. A csávó még mindig ugyan azt csinálja, Izumi próbálja ellökni magától, és mondja neki hogy hagyja abba.

-Azt mondtam, hogy vedd le a mocskos kezedet a barátomról. -Szóltam neki hangosabban.

-Nyugi csak viccelődök vele. -Ölelte át izumit, aztán meg akarta puszilni a nyakát, de Izumi erősebben ellökte magától. Erre a csávó mérges lett, és vissza akarta húzni magához, de valaki elkapta a csávó kezét. 

SzeressOù les histoires vivent. Découvrez maintenant