Reggel miutàn elkészültem elindultam a kiadóhoz az anyaggal és a borítoval mivel azt is én terveztem(☝☝fent☝☝).
Mikor odaértem bementem a kettes terembe ami a miénk.
- Szia, kiscsaj!-köszönt Josh aki összeszokta állítani a könyveimet.
- Szevasz!-adom oda az anyagot.
- Kiràly a borító! Mint mindig!-mosolyog.
- Köszi! De én most megyek mert dolgom van! Majd hívj!-mondom és már megyek is. Tegnap este már beszéltem Michael-el így tudom, hogy ott fog várni egy őr aki felvezet Michael szobàjába. Elmentem a hotelhoz és bementem a hallba. Ott várt egy biztonsági őr aki felvezetett Michael szobájàba. Bementünk, az őr magunkra hagyott minket.
- Szia!-köszönt egy öleléssel amit viszonzok.
- Szia!-köszönök èn is. Leültünk az àgyra amielött ott volt egy dohányzó asztal rajta két kàvéval. Beszélgettünk, majd szóbajött a korunk.
- Hàny éves is vagy?-kérdezte Michael.
- Tizenkilenc-válaszolom és beleiszok kàvémba.
- Visszavonom azt, hogy nem vagyok annyira öreg!-mosolyog és ő is beleiszik kávéjába.
- Nem vagy öreg!-mosolygok rá.- Ugyan olyan helyes, energikus es sze...-itt már nem mondom tovább, mert rájövök mit akarok mondani.
- És sze..., mi?-kérdezi.
- Semmi, semmi.-próbálok hárítani és elpirulok.
- Mit akartál mondani? Azt, hogy szexi?-vigyorog. Ez belelát a fejembe?
- Nem, nem ezt akartam! És szerethető vagy, mint a többi harmincas férfi - mentettem ki magam, azt hiszem ügyesen, s gondolatban vállon veregettem magam.
- Oké, bár tudom magamtól is, hogy szexi vagyok!-vigyorog tovàbb
- És persze szerény is!-mosolygok rà.
- Az meg a fő errősségem-nyújtózkodik egyet. Kuncogva megforgattam a szemeim.
- Ki nevetsz?kérdezte hamiskásan mosolyogva.
- Nem-hazudok.
- De igen! Ezért büntetés jár!-mondja és hanyatt dönt és csikizni kezd.
- Mi-michael e-elég!-röhögök alatta. Abbahagyja de nem mászik le rólam. Mélyen belenéz a szemembe és egyre jobban közeledi arcàval felèm. Ajka már enyhén hozzáér az enyémhez és èn visszafolytott lèlegzettel vártam, hogy mit csinál. Hirtelen csörögni kezd a telefonja így kènytelen leszàllni rólam. Felveszi, majd valamiről beszèlget valakivel. Még beszélgettünk egy kicsit, majd hazamentem. Valyon Michael meg akart csókolni?...
By: Billie Jean👿
KAMU SEDANG MEMBACA
♡Loving You♡
RomansaEgy írónő, egy pop király, és az interjú. Helena nem gondolta volna, hogy példaképe olvasni fogja könyveit és tetszik is neki! De többet nem is mondok! Olvasd el a könyvet és megtudod mi lesz! by: Billie Jean👿