5. Boos

7.3K 69 5
                                    

Nadat ik gister met Liam en Zayn ben wezen praten, ben ik gelijk weer naar Louis gegaan. Hij zat op mijn bed en keek me aan. ik ging naast hem zitten, maar hij schoof een stuk van me af. Ik keek hem niet begrijpend aan. 'Babe wat is er aan de hand'? Hij staat op en loopt de kamer uit. Ik wil de kamer uit lopen om achter hem aan te gaan, maar dan zie ik Niall een van mijn andere bediendens staan. 'Wat is er met hem gebeurt'? ík heb hem vertelt hoe jij, Zayn en Liam in elkaar zitten'.

Ik duw Niall tegen de muur aan en grijp hem bij zn keel. Ik kijk hem diep in zn ogen en mijn wode neemt alles over. Ik moet zorgen dat ik Louis niet kwijt raak. Ja hij is mijn nou ja was mijn seks slaaf. Misschien als ik hem heel lief aankijkt en hem verwennen, dat ik hem dan terug kan winnen. Ik laat Niall los en verlaat mijn kamer. Ik hoor nog net de voordeur dicht knallen. 'ZAYN, LIAM KOM NAAR BENEDEN'. Ze komen naar beneden gerent en kijken me aan. 'Zayn jij gaat met mij mee en Liam jij blijft hier bij Niall. Hij heeft tegen Louis vertelt hoe wij in het echt zijn'.

Ze knikken en ik neem Zayn mee naar buiten. Hoe dom kon ik zijn om de  gekochtte telefoon niet te geven. Als Louis toch weer met me mee gaat, geef ik hem gelijk. Er zit namelijk een chip in om het te vinden. Zayn heeft de auto gehaald en ik stap in. We rijden door de straten en langs de supermarkt. Als we na 2 uur zoeken nog niets hebben gevonden rijden we naar huis. Als Zayn de auto parkeert zie ik het tuin huisje waar ik altijd heen ging als ik heel boos was. Ik loop er op af en zie dat er licht brand. Ik open de deur en zie Louis en Liam daar zitten. Liam merkt me op en seint naar me. 'Hij is net in slaap gevallen. Ik wou hem net naar je kamer brengen en dan jou bellen'. Ik knik naar hem en til Louis op. Ik loop naar mijn slaapkamer en leg hem onder de dekens.

sinds dien legt hij te slapen. Ergens ben ik wel bang dat hij iets heeft gebruikt. Voorzichtig haal ik mijn  hand door zn haar. Hij beweegt wat en opent dan zn ogen. 'Babe, ik heb een cadeautje voor je'. Ik loop naar de kast en pak het smalle pakje er uit. Louis is ondertussen recht op gaan zitten. Hij neemt het pakje aan en maakt het open. Ik glimlach en zie hoe gelukkig hij is. Misschien gaat mijn plan toch nog werken. Ik moet hem alleen even verwennen met cadeautjes.


larry Stylinson SmutWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu