11.

4.5K 55 0
                                    

Louis pov. (Ik schrijf dit verhaal voornamelijk uit Hazz, maar ik wou ook een Louis pov doen)

Ik kwam terug samen met Zayn uit de stad. Ik heb om het goed te maken met Harry, een leuk lingerie setje gekocht. Ik hou er van om vrouwen kleding aan te doen.

Ik rende naar de badkamer en begon me om te kleden. Ik trok een badjas aan en liep toen naar de slaapkamer van Harry. Hij lag te slapen en ik liep op hem af. Ik ging op het het puntje van het bed zitten.

Ik laat me hand over zn rug lopen en stop bij zn boxer. Hij beweeg wat en draait zich om. Hij kijkt me met kleine ogen aan en ik trek mijn badjas uit. Hij laat zn ogen langzaam over me heen glijden en ik zie dat hij zn benen beweegt onder de dekens.

Ik laat me hand over de dekens glijden en trek hem met een beweging weg. Ik laat nu mijn ogen over zijn lichaam glijden. Mijn ogen blijven hangen bij zn boxer. Ik bijt op mijn lip.

Harry is ondertussen recht op gaan zitten en ik ga op zn schoot zitten. Ik kijk hem diep in zn ogen aan en druk dan me lippen op die van hem. Hij laat zn handen over me rug glijden. Ik bijt zachtjes in zn lip, hij opent zn mond en ik laat me tong in zn mond glijden.

Onze tongen draaien rondjes om elkaar heen. Zachtjes begin ik over zn schoot heen te bewegen. Hij kreunt zachtjes in mijn mond. Harry laat mijn lippen los, om op adem te komen.

Ik kijk hem aan en glimlach dan. 'Het spijt me zo Hazz, ik wilde je niet boos maken'.
Hij knikt enkel en trekt me weer in een knuffel.

larry Stylinson SmutWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu