19. true of dare

4.1K 48 6
                                    

We zitten met alle jongens in eem grote kring. We hebben een feestje, omdat ik jarig ben. Louis zit links van me en Zayn rechts van me. We spelen true of dare hard.

Ik begin en kijk even de kring rond. 'Liam true of dare'? Hij denkt even en begint dan. 'Dare'. Ik denk even na. 'Laat Zayn binnen 1 mimuut kreunen'. Hij grijnst en loopt op Zayn af. Hij gaat op zn schoot zitten en begint over zn lul te bewegen. Louis houd de tijd bij en Zayn kreunt binnen 1 minuut.

Ik kijk ongezien even naar Louis en bijt op me lip. Ik begin dorst te krijgen en sta dan op. 'Jongens allemaal een shotje'. Ze knikken en ik vraag of Louis mee wil helpen. Hij staat op en loopt naar de keuken.

Hij pakt de glazen uit de kast en ik ga achter hem staan. 'Was het gezellig met Zayn'.
Hij stopt waar hij mee bezig is en slikt'. 'Jij bent beter Hazz'. Hij draait zich om en drukt zn lippen op die van mij. Ik zet hem vast tegen de ijskast en stop me tong in zn mond.

Als we even later met gezwollen lippen naar binnen komen. Loopt Louis gelijk weg. Ik kijk de jongens aan en Zayn gaat achter hem aan. Na een tijdje hoor ik de voor deur dicht slaan en Zayn komt de kamer in lopen wat betekent dat Louis weg is.

Ik spring op en ren naar de oprit. Mijn auto is weg en loop naar mij garage. Daar pak ik mijn andere auto en rijd op het sigaal af, wat van Louis zn telefoon komt. Ik zie dat hij bijna bij zn huis is.

Als ik daar aan kom, loop ik door de open staande deur. Ik loop de trap op en loop de eerste kamer in. Daar is Louis bezig op tassen in te pakken. Ik sla mijn armen om hem heen en Louis schrikt.

'Je weet dat je gestraft word als je weg gaat'. 'Ik moest me school spullen halen. Ik moet morgen weer naar school'. Ik ben helemaal vergeten dat het morgen school weer begint. Dan ben ik Louis en Niall kwijt.

Ik help Louis met zn tassen in te laden en dan gaan we weer terug naar mij huis.

Daar aangekomen gaan we weer in de kring zitten. Ik kijk Niall aan en hij mij. Hij knikt naar boven en dan naar Louis. Ik denk dat hij Louis wil gaan straffen omdat hij weg is gegaan. Ik grijnst en knik.

Ik fluister wat geile woordjes in Louis' oor en hij bijt op zn lip. Hij staat op en loopt naar de slaapkamer. Kort daarna gaat Niall ook.

Nu heb ik alle tijd om dingen te bespreken met Liam en Zayn. 'Jongens volgens mij is Louis er klaar voor. Hij gaat makkelijk met Zayn en Niall mee naar bed. Morgen kijken of hij met Liam wilt en dan kunnen we met de gang van Luke laten doen. We gaan zo veel geld binnen krijgen. Maar Louis mag hier niets te horen van krijgen'.

Ze knikken allebij en boven horen we gekreun komen. Ergens ben ik jaloers. Ik hoor daar te liggen met Louis. Blijkbaar heeft Liam het door en komt op me schoot zitten. 'Is Harry een beetje jaloers'?

Ik duw hem ruw naar achter, zodat hij op zn rug komt te liggen en ga over heen hangen.

Misschien vanavond nog een deel☺️

larry Stylinson SmutWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu