''Selam Beste.'' diyen çocuğa tiksinerek baktım ve kızlara döndüm.
''Ee yarışmaya katılıyor muyuz?''
''Ne yarışması?'' diyen Beren'e uzaylı görmüş gibi baktım.
''Müzik yarışması.İki gündür size ondan bahsediyordum. Dinlemediniz mi hiç beni?''
''Ha ? Ne dedin?'' dediğinde elimi yumruk yapmıştım ki şaka yaptığını anlayınca elimi gevşettim.
''Ben..bilemiyorum. Hem ne çalacağız?''
''Mal mısın kızım sen? Biz senelerdir ne çalıyorsak onları çalacağız. Ben de şarkı söyleyeceğim işte.''
Yani övünmek gibi olmasın sesim Selena Gomez'in sesine benziyor.
''Tamam da bu yarışma nerde?'' dediğinde Doğa'ya döndüm.
''Yarın akşam sahilde.''
''Yarışmayı sahilde yapmak hangi malın fikri?'' diyince Eylül'e kıkırdadım.
''Burası Antalya Eylül.Nerede olacak başka?''
Konuşa konuşa sınıfa girdik.Ben heyecanlıydım.Ama onlarda tık yok.Anlamadım ki anaları babaları bunları yaparken hiç heyecanlanmamışlar mı da bunlar böyle duygusuz?
Yanımda eteğinin belini yukarı çekerken kimseye farkettirmemeye çalışan,daha önce hiç görmediğim kıza baktım. Ona baktığımı farkedince kızardı.Kafamı başka yöne çevirdim.Çocuğun biri elini yanındaki kızın bacağında gezdiriyordu.Hızla kafamı çevirdim.Bu sınıfta bi akıllı biz miyiz aq. Kafamı sıraya yatırdım ve hayal kurdumm.
**
''Şimdi karşınızda , güzeller güzeli Beste!''
Yavaş yavaş kırmızı halıya doğru ilerledim.
''Herkese merhaba! Sizi çok seviyorum hayranlarım.''
**
''Hey beni hayalimle yanlız bırakın!'' diye kükredim. Tüm güzelliğimin içine sıçtılar.Daha hayranlarıma el sallayamamıştım.
''Öyle mi Beste Hanım!'' diyen öğretmene doğru kafamı hızla kaldırdım.
''Şey ben..''
''Çabuk dışarı Beste.'' dediğinde hızla çantamı alıp çıktım.Kapının önüne geldiğimde beklemeye başladım.Kızlar gelecekti daha. Biz böyleydik işte. Hep yanyana. Hiç ayrıldığımız ya da darıldığımız olmadı şimdiye kadar. Bundan sonra da olmayacak.Eminim.Yaklaşık 1 dakika sonra kızlar da geldi ve hep birlikte çıktık okuldan. Onlara planımı anlattım.Önce eve gidip okul kıyafetlerinden kurtulacaktık. Sonra sahile gidip müzik yarışmasına kaydımızı yaptırıp tekrar eve gidilecekti. Veee provalar. Tüm gün prova yapacaktık. Ben şarkı söyleyip arada da gitar çalıyorum. Eylül bateri , Doğa basgitar ve Beren de klavye çalıyor. Şarkıyı henüz seçmedik ama eve gidince yapacağımız ilk iş bu olacak.
Taksiye atladık. Eve gidince hepimiz sırayla duş aldık.Ben dizlerimin biraz üzerinde biten kalın askılı gri çiçekli bir elbise altına da gri babetlerimi giydim. Aynaya baktım , çok şirin olmuştum.
Hafif allık ve pembe bir ruj sürdüm. Ve işte hazırdım. Kızların giyindiklerine baktım. Oha. Sanki podyuma çıkıyoruz aq. Bir tek Eylül benim gibiydi. Kot şort ve askılı krem bluz altınada beyaz Vans'larını giymişti. Doğa'yı sormayın zaten. Doğal afet gibi olmuş asdg. Kırmızı mini elbise giymiş. Altına da krem topuklu yiyince düğüne gider gibi olmuş. En son Beren'e baktım. Göbeği açık bluz ve kot dar pantolon giymişti. Tamam sadece Doğa anormaldi. Bu kadar büyütmemeliydim belki de. Hiçbirimiz Doğa'ya bişey söylemedik. Yoksa bidaha değiştirmeye kalkardı falan uzun sürerdi. Taksiye binip sahile uçtuk. Şaka şaka uçmadık. Dedim ya taksiyle gittik asdfgh. Geldiğimizde o kadar da çok kişi yoktu yani. Sanırım herkes kaydını yaptırıp gitmişti. Biz de kaydımızı yaptırıp -her ne kadar zor olsada- kendimizi eve attık.
Yarın büyük gündü.