1
Ma uitam intr-un punct fix pe peretele alb al cafenelei. Ma simteam goala pe dinauntru, complet singura, in ciuda faptului ca ma aflam intr-o incapere aglomerata de zeci de oameni agitati. Le auzeam bataile inimilor. Le auzeam sangele, acea substanta rosiatica si vascoasa care acum imi devenise hrana care ma tinea in viata, cum le curge prin vene. Fiinte umane. Asta erau ei. Nu stiau ca in aceeasi incapere se afla un monstru, un monstru care nu ar ezita sa ii sece de substanta vietii fara sa aiba vreo remuscare.
Un an. Un an in care viata mea se schimbase. Un an in care EU ma schimbasem. Un an de cand imi schimbasem natura. „La multi ani, Alexis!” mi-am urat in gand incercand sa ma incurajez. Eram un monstru. Nu meritam sa continui o viata asa de buna, dar totusi o faceam. Mi-am sprijinit barbia pe o mana uitandu-ma sceptic la cafeaua mea neatinsa si rece. Am oftat incercand sa ma bucur de aceasta zi, dar nu ma puteam bucura cand stiam ca acum 2 zile omorasem pe cineva. Ma feream sa recunosc ce sunt. Nu am avut ocazia sa accept sau sa neg, pur si simplu s-a intamplat. Am devenit o creatura a mortii care isi face aparitia doar noaptea in legende, de care oamenii s-ar ingrozi daca ar afla ca exist. Sunt un vampir. O fiinta a iadului, care ia vieti pentru a-si satisface setea infinita de sange.
Sunt total opusul a ceea ce ma descriu, dar asta e natura mea. Ma numesc Alexis, am 19 ani si acum un an am nimerit la locul nepotrivit in momentul nepotrivit devenind ce sunt azi. Nu ucid pentru placere, cu atat mai putin pentru sange. Ucid pentru a nu fi ucisa. Ma supun liderului meu pentru a-mi proteja viata. Rasetele oamenilor nevinovati ma fac sa ma simt geloasa pentru ceea ce ei au si eu am pierdut. Recunosc, a fi vampir nu poate fi asa de rau, pana in momentul in care trebuie sa ucizi. Imi doream sa fiu in continuare o adolescenta cu o viata normala. In momentul acesta al anului trebuia sa fiu la facultate, daca nu as fi devenit ce sunt acum. Dar cum am mai spus, nu am avut dreptul sa aleg. Pur si simplu s-a intamplat.
A fost greu, si inca este, sa ma acomodez cu singuratatea si cu fantomele victimelor mele. Inca imi este greu sa ma abtin din a sfarteca gatul oamenilor, dar firea mea umana, umanitatea mea a ramas neatinsa. Desi sunt o creatura oribila a iadului continui sa ma coport ca o fiinta umana. In fiecare noapte primesc o misiune, o viitoare victima, si indeplinesc strict ordinele date de Mark, liderul clanului din care fac parte. Vampirii sunt organizati foarte bine intr-o monarhie, si eu am avut norocul sa fiu transformata de unul dintre cei mai puternici vampiri. Mark, liderul clanului Privighetoarea, m-a gasit zbatandu-ma in lanturile mortii, luptandu-ma pentru a mai reusi sa mai respir macar o data. Si m-a transformat. Mi-a dat a doua sansa la viata. Dar mai bine as muri decat sa traiesc viata asta mizerabila in care sunt bantuita in continuu de amintirea victimelor mele, de ultima lor privire rugatoare si plina de speranta ca le voi cruta. Dar eu respect ordinele.
Clanul nostru se numeste Privighetoarea din cauza stemei unice pe care o avem. Mark atunci cand transforma un om intr-un vampir, iar omul respectiv are potential, il „insemneaza” cu un tatuaj format din doua privighetori asezate in forma de cerc. Si rar se gasesc oameni cu potential. Mark si-ar fi dorit sa gaseasca un oameni cu potential oriunde, dar nu putea sa aleaga pe cine insemna cu acest tatuaj. O data devenit vampir, si ai potential, tatuajul apare de la sine, insemnandu-te pe viata si aratand din ce clan faci parte. Asa am devenit mana lui dreapta. Asa am fost numita „Privighetoarea”. Sunt in continuare fata draguta, care sustine fundatiile de caritate si care chiar are si ea una, dar noaptea totul se schimba.
Nu sunt multe avantaje pentru a fi insemnat. Dar chiar si asa, sunt destul de puternice. Rasplata este cu mult mai mare, puterea vine la pachet. Desi sunt vampir de un an, datorita potentialului meu pe care il am in sange, am mai multa putere decat ar putea sa acumuleze un vampir in 600 de ani. Asta ma facea speciala. Puterea pe care o detin si pe care nu ma feream sa o folosesc.
CITEȘTI
Protected by a vampire
Fiksi PenggemarO combinatie intre drama si actiune. Iubirea adevarata se gaseste cu greu intre fiintele umane, si pare chiar imposibil intre fiintele de naturi diferite. Poate un om sa iubeasca un vampir fara a fi pus in pericol? Poate un vampir sa iubeasca un om...