Normalde perşembe günü atıcaktım ama biranda yazdım bitti bende yayınlamak istedim. Hikayemin yeni adı bundan sonra KADERİN CİLVESI veya KADERIN MİZACI olacak. Kapak hazır olunca değıştireceğim.
#♧#♧#
Saat yaklaşıyordu. Zaman geliyordu. İlayda bir taksiye binip adrese gitti. Adres bir mekanı gösteriyordu ama içerisi karanlıkta. İlayda derin bir nefes alıp içeri girdi.
Hiç kimse yoktu. Bir müddet ilerledi ve bekledi. Tam şaka galiba diyip çıkacaktı ki ayak sesleri duydu. Arkasından geliyordu. Arkasına döndü ki o sırada ışık açıldı. Ve İlayda şok(bende bim:D)
İ: Eren, sen ne alaka ya! Ne işin var burda?
E: Asıl senin ne işin var?
İ: İlk ben sordum. Ya kamera şakası filan mı? Nerede el sallayayım.
Arkadan tanınmadık bir ses(A.T.B.S): Kamera şakası filan değil. Sizi ben çağırdım.
İ: Sen kimsin ya!
A.T.B.S: Sarı Çizmeli Mehmet Ağa.
E: Hahaha, çok komiksin.
A.T.B.S(M): Evet komiğimdir ama şu an espri yapmadım. Bir takıntımdan dolayı her gün yeni bir sarı çizme giyiyorum. Mesela 31 Aralık günü 370 tane sarı çizme aldım. 5 tanesi yedek olsun diye. Birde adım Mehmet, soyadım AĞA.
İ: Ya gerçekten kim şaka yapıyorsa komik değil.
M: Şaka değil. Size gerçeği açıklamaya geldim.
E: Hadi açıkla da şu saçmalık bitsin.
M: Aslında İlayda babanın katili Eren değil. Eren'i suçlama. Eren sende kendini suçlama. Olay şu ki;
Nilay(Erenin inadına aşktaki partneri) sana platoniklikten çok aşırı bir bağımlıydı. Seni takıntı haline getirmişti. Her gün ne yiyip içtiğinr kadar ezberleyip takip ediyordu. O gün her zamanki gibi seni takip ederken seni gözden kaçırmış. Sonra sen İlayda'nın kardeşi ve babasına çarptıktan, ambulansı arayıp gittikten sonra kamera kayıtlarında da gördüğüm üzere İlayda'nın kardeşi ve babası ayaklanıyor sonra Nilay geliyor ve ikisine çarpıyor. Sonra hastalığından dolayı kriz geçirip bir çok defa üzerlerinden geçiyor.E: Ne düşünmem gerektiğini şaşırdım.
İ: Hastalığı ne?
M: Şu anda Eren'e olan takıntılığı ve şizofrenilik. İkisi birleşince gözü dönmüş bulunmakta.
E: Peki şu an Nilay nerede?
M: Klinikte yatıyor. Ama sürekli seni sayıklıyor, bir de İlayda'yı öldüreceğini.
İ: Kamera görüntüleri derken.
Mehmet önce bir durajsıyor ama başladığı işi yarım bırakmamak için;
M: Polis görmeden sildik.
#♧#♧#
Ortamdaki sessizlik; fırtına öncesi sessizlik miydi yoksa fırtına sonrası mı?
Mehmet oradan çıkınca Eren ve İlayda şaşkın bir şekilde orada ayakta durdular. Önce birbirlerine bakıp olayı sindirmeye çalıştılar.
E: Her türlü benim yüzümden. Bana takıntılı olduğu için böyle oldu.
İlayda cevap vermeden Eren'e sarıldı. Bir süre sarıldılar. İkiside sonsuza dek unutmamak üzere yemin edecekleri birbirlerinin kokularını içlerine çektiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Mizacı / TAMAMLANDI
FanfictionSiz birde benim gözümden İlayda ve Eren'i görün. Nazat desem yeterli olur herhalde. Sizden bi ricam var hikayenin başlarında ki yazım stilimi kendimde beğenmedim ama ilerisini güzel yazmaya çalışıyorum. Bir göz atın yeter. Kapak için @yavbahfannn 'a...