Bölüm 15(ön okuma)

229 22 25
                                    

Hay gays

Hello frends

Hav ar yu

Tamam, tamam. Mütüşlü ingilizcemi konuşturmayacağım.

Söz için hep ön izleme yayınlıyorlardı. Bende hikayeme ön okuma ekleyeyim dedim. İyi okumalar.

Hadi ön okumaya geçelim. Satır arası yotum bekliyorum.

Ve bundan sonra sınır koyacağım.

Sınırı sonda belirtirim.
#♧#♧#
3 ay sonra
#♧#♧#
Yazardan 3 ayın özeti. Erenle araları iyileşmiş. Aybüke ve Tolga balayına gidememiş setten dolayı.
Meriç ile Burak birbirlerine platonik.
#♧#♧#

İloştan

Sabah kalkınca telefonuma baktım.  135 arama ve 2005 mesaj vardı. Aramalar kızlardan, mesajların hepsi SÖZ  grubundan gelmişti. Siz ne yaptınız.

Hepsini okumadım ama genel konu kahvaltıya gidsek mi, gitmesek mi?

Sonuç= Gitmek.

Tam Yağmuru arayacaktım ki kapı çaldı. Açtım ve karşımda kızları görmeyi beklemiyordum. Sonrası Meriç'ten azar. Neden telefonlara cevap vermediğimi soruyorlardı. Yeni farkettimde bunlar pijamalıydı.

"Kızlar onu bunu bırakın da pijamalarınız yakıyor."

Meriç sitemle
"Biz kıza endişelendik diyoruz o bize pijama diyor. Kızım biz sana birşey oldu diye koşa koşa geldik."

Sonrasında Meriç Aybüke'yi göstererek
"Şu hanımıda kocasının yanından kazıdık da getirdik."

Kızlar aralarında kahkaha attılar. Aybüke hariç. Onun yüzü domatesten farksızdı.

İlayda kızları süzdükten sonra;
"Hadi gelin ben size kıyafet vereyim."

Hepsi odama doluşmuştu.

Kombinler sundum ve herkes kendi beğendiğini aldı.

Meriç'in kıyafeti

1

Yağmurun kıyafeti

2

Aybükenin kıyafeti

3

İlaydanın kıyafeti

4

Herkes son olarak kendine aynadan bakıp çıktılar.

#♧#♧#

Kahvaltı için sahilde bir mekanda toplanmışlardı. Güzel bir yerdi. Kahvaltılarını yapmaya başladılar. Tolga lavaboya gitmek için kalktı. Az bir zaman sonra  İlayda'yı birisi aradı. Erkek sesiydi. Sanki sesi farklıydı.

"Babanın katili Eren değil. Babanın katilini biliyorum ve bu vicdan azabı ile yaşayamayacağım. Sana göndereceğim adrese gel ve herşeyi sana açıklayayım." Birşey dememi beklemeden yüzüme kapatmıştı.

Bir an donup kaldım. O sırada Tolga geldi ve;

"İlayda beti benzin atmış. Ne oldu?"

"Yok bir şey ya."

"Peki sen öyle diyorsan."

Ama Meriç bunu yememişti. Sonra sorguya çekerim diye düşündü.

Kahvaltılarını ettiler. Güle oynaya... Konuşulan konuya sadece İlayda katılmıyordu. Çünkü kendisi o adamı düşünüyordu. Daha mesaj gelmemişti. Bir süre sonra bildirim sesi geldi. Telefonunu açtı ve baktı.

'Saat 18:00'da .........'ya gel"

Saat 10 idi. 8 saat var. 8 saat boyunca kendini gerçek için hazırladı.

Arkadaşlar ön okumalara sınır koymayacağım. Ama vote ve yorumdan memnun olmadığım için asıl bölümlere sınır koyuyorum.

Bu hafta perşembe günü yani doğum günümde😀😀🎂🎂 asıl bölümü yükleyeceğim.

Arkadaşlar birazdan canlı yayın başlayacak heyecanlıyım siz de heyecanlı mısınız?

İçimden bir ses hikayenin finaline az kaldı gibi geliyor.

Kaderin Mizacı / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin