Del tre

3 0 0
                                    

Del 3 av I love you~

Jag har världens knäppaste pojkvän... Vi kysstes på balkongen. Därefter sa han att vi skulle kasta marshmallows på varandra. Han lyfte upp mig och slängde mig på soffan och sprang ut i köket för att hämta marshmallows... Jag satt och väntade på honom jättelänge, men han kom aldrig. Jag blev orolig och gick till köket för att se vad som hänt. På golvet ligger han och sover....

Vad ska jag göra? Jag tänker länge... AHA! Jag springer in i sovrummet och hämtar en strumpa som Bou bara slängt på golvet. Jag springer tillbaka till Bou och lägger den i hans ansikte. När han känner stanken vaknar han med ett ryck.

-AHH!!! skriker han och flyger upp från golvet. Han springer fram till mig och slår armarna om mig.

-Bou rädd för strumpor..., säger han.

Jag kysser honom i håret.

-Jag vet.... Moui också....

Han lägger sin panna mot mina läppar. Så gulligt....

-Kan vi gå ut Moui? Vi behöver handla till middagen ikväll.

Jag nickar. Bou blir jätteglad. Han blir glad varje gång vi gör något tillsammans.

Han ger mig en snabb kyss och springer sedan ut i hallen.

-Bou! Vi kanske ska ta på oss kläder och inte gå ut i pyjamas!

-Oj.... Det kanske vi borde....

Vi går in i sovrummet där garderoberna är och börjar rota i dem...

-Moui, vad ska jag ha på mig? frågar Bou.

-Ta på dig den svartvita lolitaklänningen, svarar jag, vad ska jag ha på mig då?

-Moui ta på sig sin rosalila lolitaklänning, svarar Bou. Vi tar på oss och går ut...

Fortsättning följer....

Moui och Bou~ i love youWhere stories live. Discover now