Del 5 av I love you~
Nästa dag~
Jag vaknar tidigt nästa morgon. Solen skiner in genom det stora fönstret. Det känns som en del av mig fattas, även om min andra halva, Bou, ligger precis bredvid mig.
Jag sätter mig upp i sängen. Vad är det som är fel? Varför mår jag inte bra idag?
Jag tittar ner på Bou som sover som en liten ängel. Jag vill att han ska vakna, så jag böjer mig över honom och ruskar om honom.
-Bou,vakna! säger jag.
Bou öppnar sakta ögonen och kollar på mig.
-Hej älskling, säger han trött och kysser mig på läpparna.
-Hej Bou, dags att vakna, säger jag sorgset och går ut i köket. Bou kommer efter. Han lägger sina armar runt mig.
-Är något fel Moui? frågar han oroligt.
-Jag mår inte bra idag, det känns som en del av mig fattas, svarar jag.
Då brister Bou ut i tårar.
-Bou! Vad är det? frågar jag förfärat.
Bou snyftar högt och sätter sig i fosterställning.
-Min lilla prinsessa mår inte bra! Då mår jag inte bra heller! svarar han och snyftar igen.
Jag sätter mig ned bredvid honom och ger honom en kram.
-Gör mig hel då, viskar jag.
-Hurdå, min lilla prinsessa är ju bara halv....säger Bou.
-Säg det magiska ordet.
Bou tittar djupt in i mina ögon innan han böjer sig fram och kysser mina läppar ömt.
- Aishiteru, viskar han mot mina läppar.
-Nu känns det bättre, ger jag honom till svar, jag älskar dig också.
-Vill du gå till stranden ikväll Moui? frågar Bou plötsligt.
Jag ger ifrån mig ett litet skratt.
-Klart jag vill, svarar jag och pussar Bou på kinden...
Slut
YOU ARE READING
Moui och Bou~ i love you
FanfictionThe cutest couple on the Earth! They can't live without each other and they ate doing everything together:)<3