8.

840 95 27
                                    

အမုန္​း ?? ဟင္​့အင္​း တကယ္​​ေတာ့
သူ႔အတြက္​ ​အ​ေတြးထဲမွာ ​ေနရာကို မရွိတာပါ ။
                                        #Lu
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Sehun ၏ ​ေက်ာျပင္​​ေအးခနဲ ျဖစ္​သြားမႈနဲ႔ အတူ တခန္​းလံုး၏ အံ့ၾသသင္​့သံက အတိုင္​းသားး
လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ၿပံဳးစစ မ်က္​ႏွာထားနဲ႔ Luhan

" မင္​းဘာလုပ္​တာလဲ ? "

" ဒိန္​ခ်ဥ္​နဲ႔ ပစ္​​ေပါက္​လိုက္​တာ​ေလ ... ဘာလဲ ျပန္​ျပရမွာလား ! "

" hak ! "

" ဒါ မ​ေန႔က Xiumin ရဲ႕ အက်ႌကို ဆြဲၿဖဲလိုက္​တဲ့အတြက္​ ​.. ​ေက်းဇူးတင္​လိုက္​ပါ မင္​းအက်ႌကို ဆြဲမၿဖဲပစ္​တာ .. ဒီမွာ oh sehun ! မင္​းတို႔အႏိုင္​က်င္​့သမွ် ၿငိမ္​ခံ​ေနမဲ့ ​ေက်ာင္​းသား​ေတြထဲမွာ ငါမပါဘူး ..ၿပီး​ေတာ့ ငါ့သူငယ္​ခ်င္​းကိုလည္​း ထိခိုက္​​ေအာင္​ လုပ္​ဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔ "

" bolya ... !! ၿခိမ္​း​ေျခာက္​​ေနတာလား ဝိုးး​ေၾကာက္​လိုက္​တာ .... "

ပိုက္​ထားသည္​့ လက္​​ေမာင္​းႏွစ္​ဖက္​အား ပြတ္​ျပရင္​း Kai ရဲ႕ ရယ္​သံသဲ့သဲ့က ထြက္​လာသည္​ ။
ထို႔အတူ Sehun ၏ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေထာင္​့ ​ေကြးၫြန္​သြားကာ ထိုင္​​ေနရာမွ ထလိုက္​၏ ။ ဖုန္​မတက္​သည္​့ ​ေဘာင္​းဘီအား ဆြဲဆန္​႔၍ လက္​ျဖင္​့ အသာခါထုတ္​ရင္​း luhan ဆီ လွည္​့ၾကည္​့ကာ တခ်က္​ၿပံဳးျပလိုက္​သည္​ ။ က​ေလးအထာ​ေတြ လာလုပ္​​ေနတယ္​ဆ္​ုိတဲ့သ​ေဘာ ...

" Xiao Luhan ! အ​ေနမတတ္​ရင္​ ​ေသတတ္​တယ္​ သိလား ! ​ေနရာတကာ ဝင္​မရႈပ္​နဲ႔ "

" အဲ့ဒါဆို မင္​းလည္​း ငါ့သူငယ္​ခ်င္​းကို မထိနဲ႔​ေလ "

" yah ! Luhan ! မင္​းသူငယ္​ခ်င္​းကို ထိခ်င္​လို႔ထိတာမဟုတ္​ဘူး ​ေနရာတကာ ​ေပ်ာ့​ေပ်ာ့ ​ေပ်ာ့​ေပ်ာ့နဲ႔ အရမ္​း​ေတာ္​​ေန​ေတာ့ ငါတို႔အိမ္​မွာ အၿမဲအဆူခံရတယ္​ အဲ့​ေကာင္​နဲ႔ ႏႈိင္​းၿပီး​ေတာ့ "

" ဒါက​ေတာ့ မင္​းတို႔က ၫံ့တာ​ေလ သူနဲ႔ဘာဆိုင္​လဲ "

" ​ေအး .. ​ေယာက်ာ္​းဆိုတာ က်ားက်ားယားယား ၾကမ္​းၾကမ္​းတမ္​းတမ္​း​ေနရတယ္​ဆိုတာကို ျပ​ေပးတာ ငါတို႔က ​ေစတနာန႔ဲ သင္​​ေပးတာ "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Other Side of HateWhere stories live. Discover now