hoofdstuk 1

62 2 0
                                    

hier begint het echte verhaal!

veel plezier met lezen

pov lotte

vandaag komen samuel zn vrienden eindelijk. Ze doen mee met xfactor! Die jongen Kaj was wel knap.. vandaag ga ik hem ontmoeten! Sam weet dat ik hem knap vind, ik hoop echt niet dat hij het aan Kaj heeft verteld want dat zou echt het einde van mn leven zijn omg! Ja zo leuk vind ik hem.. Jasmijn komt ook, yay! ze zei dat ze geen een van de jongens knap vond, maar ohmygawd hoe kan dat?! dan hoor ik de bel: triiing! aah dat is vast Jasmijn. Ik doe de deur open doe zie ik dat ze er echt geweldig uitziet! Zie je. Ze vind ze wel leuk haha

pov Jasmijn

"heeey!" hoor ik Lotte zeggen. ik zeg maar even snel hooi terug en kijk of ik Samuel ergens zie. Nopeee nergens, jammer! "waarom zie je er zo mooi uit?" vraagt lotte aan me.

"uuuh.. gewoon zo zie ik er toch altijd uit?" zeg ik snel. "nee.. eigelijk niet. " nou bedankt! roep ik. Ik lach erbij zodat het niet te boos klinkt. ik vraag waar Esra is omdat ik niet wil dat ze er over daargaat. "Esra moet boven nog even huiswerk maken, Wil je wat drinken? "ja graag" roep ik. "pak maar" op dat moment komt Samuel van de trap. "ik ga drinken pakken" roep ik en ik ren snel weg.

pov samuel

damn she looks beautyfull! waarom moest ze nou naar de keuken gaan?! dont know..."ik kreeg net een appje van Cass en Jai ze nemen hun vriendin mee, is dat erg?" "Neejoh!" krijg ik als antwoord. "Okee" zeg ik en loop weer naar boven.

Pov Esra

Wow ik ben best wel zenuwachtig.. naja het zijn maar jongens. Oke niet máár jongens. Het zijn knappe jongens! Vooral die met dat bruine haar.. hij is spaans zei Sam. Maar ik weet zijn naam niet. Ik ga maar even op Twitter en tweet iets @esraxo: who's that boy? ik krijg gelijk een RT. Omdat ik 'het zusje van Samuel' ben heb ik meer dan duizend volgers. Best veel eigelijk. Ik hoorde Jasmijn net al binnenkomen, gezellig! Veel mensen vinden het raar dat Lotte en ik dezelfde 'beste' vriendin hebben. Ik vond het eerst ook raar eigelijk haha. oke droog dit... Maarja ik besluit me op te maken en me te omkleden.

Pov Rania

Ik zit in de auto naast cass. Hij is zo lief omg! Jai en Tafan zijn ook weer aan het klooien. Zo cute! Vandaag ga ik sam en zijn zusjes ontmoeten. Ze leken wel aardig op de foto. Maar ze lijken echt totaal niet op elkaar Zn zujes lijken nog een heeel klein beetje, Maar Sam echt niét! Mja boeit eigelijk niet zoveel haha. "nog een kwartiertje" roept de vader van Jai.

pov Tafan

'Gezellig met zn alle in de autooo" roept Jai met een sarcastische toon.

we lachen allemaal even. Jai is mn vriendje. Hij is raar, echt heel raar. maar wel leuk raar!

hij kan ook echt héél druk zijn! maarja.. hij is wel lief. Hij kietelt me de héle tijd haha. Rania en ik kijken elkaar heel even aan, ik weet precies wat ze denkt! Met één blik begrijpen we elkaar. ik besluit iets te tweeten zodat ik even op mijn telefoon kan zitten. @tafankusjex: onderweg met mijn liefste vriendjeee <3 @jwmusicofficial. ik schijf liefste vriendje omdat ik wéét dat Jai meekijkt. Ik krijg een melding: @jwmusicofficial heeft uw tweet geretweet. En gelijk nog meer retweets en recties. Dan roept de vader van Jai "We zijn er!"

dit was heet eerste stuk! sorry dat alles schuingedrukt is, mn telefoon deed raar haha. als er een spelfout inzit ofzo of er klopt iets, laat het dan weten!

loveees Jasmijn, Lotte en Esra!

Life With BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu