Hoofdstuk 2

43 1 0
                                    

heeeey weer een nieuw stuk!

veel plezieer met lezen!

pov Kaj

Eindelijk zijn we er! We stappen allemaal uit de auto. "Veel plezier" zegt de vader van Jai. We zeggen hem allemaal gedag en bellen aan bij Sam. We hebben bij hem afgesproken, zijn zusjes zijn er ook. "heeey" zegt Sam. "HOOOI" roept Jai net iets te hard. Ik lach even, want doordar Jai zo haard hoooi roepte kijkt Sam's buurvrouw naar buiten. "kom binnen allemaal" zegt Sam snel. We doen allemaal onze jassen uit. "willen jullue wat drinken?" vraagt Sam om de stilte te verbreken. "Ja graag!" zeggen Dioni en ik tegerlijk. "mn ouders zijn er voor een maand niet, dus jullie kunnen laaang blijven" zegt Sam. "naaah gezellig heur" zegt Tafan. echt zo'n zin voor haar, alleen zij zou dat zeggen haha. Even later zitten we allemaal op de bank met wat drinken. Dan komen het zusje van Sam en haar vriendin naar ons toe. "hey" zegt het zusje van sam. "ik ben Lotte" zegt het Zusjs van Sam die blijkbaar Lotte heten. Ze was knap, heel knap. ze had iets speciaals, maar ze leek totaal niet op Sam. "hallooo Kaj?" roept Cassius. "uuh sorry wat? zeg ik zacht. "Ik ben Jasmijn haha" zegt Jasmijn. "ooh uh ik ben Kaj haha" zeg ik. Ik denk weer aan Lotte.

pov Lotte

Wow Kaj is nóg knapper van dichtbij! "waar is je andere zusje?" vraagt Dioni aan Sam. "boven, ik zou haar wel halen" Antwoord Sam. Even later komt hij terug met Esra. Esra stelt zicht voor aan iedereen en gaat bij Dioni zitten, meteen hebben ze een goed gesprek. "Wow, dat gaat snel!" roept Jai. Iedereen lacht erom behalve Dioni en Esra, ze zitten nogsteeds te praten hebben niks door.

Pov Samuel

Ik ga bij Jasmijn zitten. We beginnen een gesprek over BBrave. Het lijkt alsof het nooit eindigt, niet dat ik dat erg vind ofzo :). Iedereen praat met elkaar "IK HEB HONGER" scheeuwd Jai ineens. Iedereens schikt. oja eten, dat moet ook nog. "Ik bestel wel pizza ofzo" zeg ik. "isgoeed" roept Rania. Iedereen vertelt wat ie wilt en ik bestel het. Tussendoor maken Jasmijn en ik heel veel selfie's, we zetten er allebij 1 op. Gelijk krijg ik veel vragen over wie ze is. Ik laat het maar gewoon en besluit iets te tweetten, @samuelypl: can u be mine? gelukkig kijkt Jasmijn niet meer mee. We zitten allebei op onze telefoon. Dan komt de pizza bezorger en al snel eten we allemaal onze pizza.

pov Esra

Wow Dioni is echt leuk! We gaan binnenkort afspreken! Heb er echt zin in ohmygawd. Wel raar dat je met een van de beste vrienden van je broer gaat afspreken.. maarja Sam vindt het niet erg volgensmij. Dioni en ik praten al heek lang over vanalles. We zagen dat Jasmijn en Sam selfies aan het maken waren, dus we besluiten dat ook te doen. Veel rare selfies maar ook normale. dioni zet er 3 op Twitter.Hij krijgt veel reacties zoal @braviour4everrr: @officialdioni huh? dat is toch het zusje van Sam? Dioni besluit terug te reageren. @officialdioni:@braviour4everrr Ja! is dat raar dan? en gelijk een reactie terug. @braviourrr4ever: @officialdioni Nee, sorry haha.

pov Rania

Het is echt gezellig bij Sam thuis! Iedereen mag elkaar en de zusjes van Sam zijn ook heel aardig. Wanneer iedereen klaar is met zijn pizza, vraagt Jai wat we gaan doen. "truth or dare" zegt dioni."okee!" roep ik. "oke wie begint?" vraagt Cassius. "ik!" zeg ik. Truth or dare aan... Kaj! "uuuh Dare" Zegt Kaj zacht. "zoen iemand in deze kamer die nog single is" zeg ik. "uhm oke?" zegt kaj. Opeens zoent hij Lotte.

pov Lotte

OMFG IK BEN KAJ AAN HET ZOENEN! Opeens stopt hij weer. We kijken elkaar aan, wauw hij is zo knap. Maar het ging zo snel. Misschien deed hij het alleen maar voor truth or dare... oke dat deed tie zeker. Maar waarom bij mij en niet bij Jasmijn of Esra? "truth or dare aaan.. samuel" roept Kaj ineens "truth" antwoord hij, "Welk meisjs vind je het knapst hier?" vraagt Kaj aan hem. Ik heb zo'n gevoel dat ik dat al weet.. "uuuh.. moet ik dat echt zeggen?" vraagt hij? "jep" zegt Kaj lachend. Eigelijk weet iedereen al wat hij gaat antwoorden.

pov Jasmijn

"Jasmijn.." zegt Samuel zacht. Ik ben waarschijnlijk de enige die het hoorde want iedereen roept: "We verstaan je niet" of iets wat daar op lijkt. "Jasmijn.." zegt hij deze keer iets harder. Ik voel me wangen gloeien. Zei hij dat echt?! ohmygawd...

pov Dioni

"LOVEFEELINGS ENZOWWW" scheeuws Jai keihard. Samuel negeerd het en zegt: "truth or dare aan... Esra!"

"uuhm truth" zegt Esra. "wat vind je van dioni?" vraagt Sam. Ik kijk har aan en word rood. Waarom nu?! "Lief, Knap en cute." zegt ze. Ik lach naar haar. Ahw ze is leuk, heel leuk! "Ik jou ook" antwoord ik. ze is nog mooier als ze lacht!

We gaan nog even door, maar er gebeuren geen bijzondere dingen.

"kunnen jullie blijven slapen?" Vraagt sam. "Nee sorry ik kan niet" zegt Jai "ik ook niet" roept ik. de rest wel? "jaa ik kan gewoon" Zegt Jasmijn. "Ik ook!" zegt Tafan. "ik bel me ouders wel" zegt Rania. " ik kan ook wel joh" roept Cassius. "Nahh ik was toch al van plan om bij jullie te slapen haha" zegt Kaj iedereen roept door elkaar hahaha. "dus iedereen behale Dioni en Jai?" vraagt Sam. "Jep" zeg ik snel. "Gezellig!" gilt Esra. "jaaa!" zegt Jasmijn. Jammer dat ik niet kan.. maarja. "ik moet gaan" zeg ik. "ik ook guys" zegt Jai. We nemen afscheid van elkaar, en even later ben ik thuis. Esra.. ze was leuk. ik ga even op twitter en bekijk m'n interactie's. ik tweet iets @officialdioni: leuke avond gehad! helaas weer naar huis.

pov Tafan.

we liggen met alle meiden die zijn gebleven in de woonkamen. Cassius, Kaj, en Samuel liggen op Sam's kamer. We praten over de jongens. Maar het is al laat en iedereen valt in slaap, behalve ik. Ik kan gewoon niet slapen. Ik kijk op me telefoon en zie dat ik een appje heb van Jai.

Jai: is het nog leuk daar? xx

Tafan: jaa! alleen iedereen slaapt nu.

Jai: behalve jij?

Tafan: jep :(

Jai: ahw, love u!

Tafan: Love u to <3

Jai: ik ga slapen babe.

Tafan: Sleepwell !

Jai:  u 2!

Daarbij is ons gesprek afgelopen. Na een uurtje val ik eindelijk in slaap.

dat was het!

comment en vote!

loves Jasmijn, Lotte en esra.

Life With BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu