POV CASSIUS
Ik sta te knuffelen met een meisje als ik opeens "CAS" hoor, ik schrik op en kijk rond ik zie Rania staan ze draai zich om ik zag nog net de tranen in haar ogen schitteren in het maanlicht. Ik roep "RANIA" ze draait zich boos om en roept wat, goed hoorbaar is het niet. Ik vang iets op van laat me met rust ik dacht dat ik je vertrouwen kon en ze is al weer weg. Het meisje komt op me af lopen en vraagt nieuwsgierig "wie was dat?" ik kijk haar vuil aan ik antwoord bot "dat WAS m'n vriendin maar waarschijnlijk heb ik het verkloot nu" ze vraagt verleidelijk "gaan we verder waar we mee bezig waren?" M'n mond valt open en ik wil iets zeggen maar bedenk me dan, ik draai me om en ga opzoek naar kaj. Hij kan me wel helpen denk, ik loop naar binnen en kom samuel tegen. Ik vraag: "waar is kaj?" hij antwoord:"kaj is net naar buiten". "Maar ik dacht eerder dat je naar Rania zou vragen" ik schud m'n hoofd en loop naar buiten. Ik zie een gedaante staan hij lijkt wel te zoenen ofzo, ik weet niet maar het doet me aan mij en rania denken. Ik loop de andere kant op en roep "KAJ" geen antwoord ik ga terug naar de ingang en roep nog eens "KAJ" maar weer geen antwoord, ik loop nu richting de gedaante en roep nog een keer "KAJ" opnieuw geen antwoord. Ik loop terug naar binnen waar ik net kaj tegen het lijf loop en ik zeg "hey bro" kan ik je even spreken. Kaj antwoord "ja hoor.. waar over?" ik loop naar een bankje en laat me er op neer ploffen, ik vertel over rania en vertel het verhaal dat ik dronken was en aan het knuffelen was met dat meisje en rania net naar buiten kwam. Ik zucht diep en ik kijk kaj aan en vraag "heb jij misschien een oplossing?" Kaj denkt even na en zegt dan "je hebt een fout gemaakt fouten maken is menselijk maar je hebt haar vertrouwen beschadigd en dat heel je niet zomaar maar probeer met haar te praten zodra je nuchter bent" ik kijk bedenkelijk en knik dan toch instemmend en vraag " hoe is het nou tussen jou en lotte?" Kaj kijkt recht voor zich uit en haalt zijn schouders op en antwoord " ik heb geen idee " en ik klop hem even op zijn rug en zo blijven we even in stilte zitten.
POV LOTTE
Opeens waren ik,jasmijn,Tafan en esra Rania kwijt. Toen we het door hadden hoorde we op eens cassius: " RANIA?! " roepen en mee stoof ze langs ons op ze was aan het huilen. We kijken elkaar aan en rennen haar achterna, bij de toiletten hoorde we haar snikken. Ik klop op de deur en vraag " rania gaat het wel? " ze andwoord huilend: "ja..." ik vraag " wat is er waarom huil je ?" "ergens om " krijg ik als antwoord ik vraag "rania kom er alsjeblieft even uit" als ze de deur opent lopen de tranen over haar gezicht ik vraag geschrokken "wat is er " ze antwoord zacht "Cassius" en begint harder te huilen ik geef haar een knuffel en gebaar naar de rest ga effe eentje aan Cassius vragen wat er gebeurd is Tafan draait zich om en loopt de wc uit en zegt tegen Rania "ik kom zo terug " ze knikt maar een beetje ik sus "het komt wel goed, laten we buiten zitten het stinkt hier een beetje" ze glimlacht door haar tranen heen en zegt "is goed het stinkt hier inderdaad" als we naar buiten lopen zie ik samuel staan roep ik "samuel" hij kijkt zoekend rond en ik roep "hier" en zwaai hij zwaait terug ik maak een gebaar van kom eens,als hij er aan komt lopen en vraagt "wat is er " kijk ik hem aan en vraag "broer,weet je misschien wat er tussen cass en rania gebeurt is " hij schud van nee,oke dankje en draai me om mee voel ik een hand op mijn schouder ik kijk om en zie sam staan en vraagt "weet je waar kaj enzo zijn " ik schud mijn hoofd van nee en zeg "eh misschien bij cass ofzo en zoek esra als ik haar zie staan roep ik "es" ze draait zich om en loopt onze richting op.
hey hoooi sorry dat we zo lang niet online zijn geweest!
maarr we hebben niet zoveel lezers volgensmij dus we kunnen maat beter stoppen met dit verhaal..
als je ons verhaal wel leest wil je dat even zetten in de comments?
xo