Tajemná noc a zvláštní den

206 5 1
                                    

Seděli spolu na Lukášově posteli a oba dva koukali do blba. Petr se ale pak vzpamatoval a řekl Lukášovi ,,Mohli by jsme jít něco točit, myslím, že by jsme mohli začít tím askem." Když to dořekl, tak se na něj usmál. Lukáš byl vždy na Petra hodný, ale dneska měl asi blbej den a odpověděl mu ,,Mě je to jedno, můžeme jít točit cokoliv, stejně to bude na hovno video." Petr zrovna šel pro stativ a když slyšel tohle Lukáše říkat, tak se zarazil otočil se zpátky k Lukášovi a divně se na něj podíval ,,Luki, co ti je?? Si na mě furt naštvaný za tu Natku, nebo za co?? Co se děje??" Lukáš se na Petra podíval vražedným pohledem a obrátil oči v sloup. Nic mu na to ani neodpověděl. Petr zakroutil hlavou a šel pro ten stativ. Lukáš si v hlavě přehrával vzpomínky s Natkou. Opakoval si furt do kolo *Proč jsme se museli pohádat?? Trpí tím Petr, nechci aby trpěl, musíme se udobřit!* Petr přišel zpátky za Lukášem a zeptal se ho ,,Luki, kde máš ten stativ, nemůžu ho najít?!" Lukáš se na Petra podíval a řekl ,,Pokud není ve skříni, tak bude v obýváku, točil jsem tam scénu do videa." Petr se podíval zvláštně na Lukáše, protože nebylo obvyklé, že točí někde jinde než v pokoji, nebo venku. Pak potřásl hlavou a za chvíli přinesl stativ, nasadil na něj kameru a mikrofon. Pak šel pro softbox, zapnul je a bylo připraveno na natáčení. Sedli si vedle sebe a Lukáš si dal ruce na stehna. Petr si toho všimnul a dal svou ruku na jeho. Lukáš se na něj polekaně podíval a v hlavě si řekl *Do prdele co ten Petr dneska dělá??  Nejdřív mi říká Luki, pak mi dává ruku na mou, snad se mu nelíbím!!* a pak Petrovi řekl ,,Co to děláš?!" a začal rudnout, Petr taky zrudnul a najednou to vypadalo, jako by vedle sebe seděli dvě rajčata. Ani jeden z nich nevěděl co má říct a tak radši zapnuli kameru a začali točit. Po hodině dotočili video a šli si dát něco na jídlo, Petr si sednul do obýváku a čekal na Lukáše. Lukáš mezi tím hledal něco na jídlo a nic nemohl najít, pak našel papriku a našel dva staré rohlíky. V lednici bylo máslo a tak namazal rohlík s másle a na to dal papriku. Když si toho všimnul Petr tak Lukáše zastavil ,,Ne, mě tam papriku prosím nedávej, nenávidím ji." Lukáš přikývnul a papriku krájel jenom pro sebe. Byl k Petrovi otočený zády a tak Petra napadl šílený nápad. Vstal a potichu šel za Lukášem. Když k němu došel, tak ho ze zadu obejmul. Lukáš se lekl, ale neříkal nic, položil nůž otočil se a Petra obejmul taky. Pak se začali líbat. Šli do Lukášova pokoje a tam se začali navzájem vyslíkat. (Do větších detailů nezacházím, na to si najděte jiný fanfikce). V noci se Petr probudil, měl Lukášovu ruku na svém hrudníku, usmál se, přitulil se blíž k Lukášovi a šel zase spát.  Ráno se vzbudili a šli si do obchodu koupit snídani, protože rohlíky od včerejška nebyli k jídlu. Koupili si mraženou pizzu, zaplatili a šli spokojeně zase zpádky domů. Ten den museli ještě natočit jedno video a Lukáš je ještě musel sestříhat. K tomu všemu ještě musel dostříhat zakázku, takže jakmile dotočili všechno co měli, tak se Petr zbalil a šel domů, aby Lukáše nerušil. Užili si spolu jeden den a pak, jako by ten den neexistoval. Petr z toho byl hodně špatný, ale když si pustil pár videí a šel stříhat ty svoje, zapomněl na to.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 11, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Proč zrovna on??Kde žijí příběhy. Začni objevovat