Bölüm 0.9

899 84 53
                                    

-Ah adı mı? Adı Yoongi'ydi. Min Yoongi.

İçimde istemsiz bir kıskançlık dalgası oluşmuştu. Sonra bana bakıp yüzünü buruşturup konuştu.

-Özür dilerim. Senin de başını şişirdim. Bilmiyorum ama kendimi sana yakın hissediyorum. Galiba adınız Jung Kook ile aynı olduğundan. Dedi yanaklarını şişirerek.

Böyle o kadar tatlı oluyor- Ah ne diyorum ben!

Cevap verme gerekliliği duyduğumdan konuştum.

-Sıkıntı yok. Bana her şeyini anlayabilirsin.

Gülümsedi.

-Teşekkür ederim.

Ve o sırada ona bakmaya başladım. O da ona baktığımı hisseder gibi bana baktı. Bu bakışma kapı zilinin çalınması ile bölündü.

İkimizde aynı anda ayağa kalkıp kapıya ilerledik. Tam kapıyı açacakken onu durdurdum.

-Sen dur Lisa! Bu saatte kim gelebilir ki
Ben bakarım!

Allahım şuan tam bir korumacı erkek arkadaş gibi davranıyorum!

Kapıyı açtığımda karşımda büyükçe sırıtan bir Tae beklemiyordum.

Ensesini kaşındı ve konuştu.

-Bu saatte sizi rahatsız ettiğim için üzgünüm. Sadece Rose burada olduğunuzu söyledi. Uyuyormuşsunuz falan filan. Ben de buraya geleyim de beraber film izleriz diye düşündüm.

Lalisa beni ittirip konuştu.

-Tabi izleyebiliriz. Dedi eliyle içeri geç der gibi yapıyordu.

Tae munzur bir sırıtışla içeri geçti. Ardından da biz.....

_______________

Taehyung'dan

İçeri girdiğimde hala kendimi Jung Kook'a ihanet ediyor gibi hissediyordum. Keşke şu çocukla anlaşma yapmasaydım.

(Çocuk H olacak. Çünküsü bilinmeyen kişi)

"Tam sokakta dolaşıyordum ki arkadan bana seslenildiğini duydum.

H-Taehyung!

Arkamı döndüğümde siyah görünümlü bir çocuk bana yaklaştı. Kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım.

-Ne var?

H-Konuşacağız. Dedi ve beni bir banka oturttu.

-Konuş işte!

H-Sen de amma meraklı çıktın. Dedi ve psikopatça bir kahkaha attı. Ardından hemen ciddileşip konuştu.

H-Lalisa'ma oynadığınız oyunu biliyorum. Benim Lalisa'ma.....

A Little Hope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin