Capitolul 10

43 11 0
                                    

-Hai sa-l luam si sa-l bagam repede in masina  pana nu se intoarce Dexter, iar dupa ce adoarme el  trebuie sa-l ducem de aici.

-Si daca il va gasi cineva? Trebuie sa o sunam pe Samantha. Poate organizatia din care face parte ne poate ajuta.

-Nu trebuie sa afle nimeni. Ai inteles?

-Dar mama..

-Taci. Facem cum spun eu. Clar?

-Ok.

-Nu vreau sa te pierd si pe tine, iubito. Sper sa intelegi.

-Am inteles, mama.

In ciuda spuselor mamei sale, Amalia ma suna si imi spune ce s-a intamplat.

-Stai linistita, Amalia, totul va fi bine. O sa vin sa va ajut.

-Multumesc mult, Samantha.

Dupa ce am vorbit cu Amalia parca simteam o urma de regret, un sentiment pe care nu am crezut ca-l voi simti  vreodata. Dar asta nu inseamna ca voi renunta. Asta este doar inceputul, chiar daca Kaius a murit, trebuie sa moara si restul familiei sale.

Ma imbrac, imi iau cheile de la masina si ma indrept spre locul unde trebuia sa ma intalnesc cu ele.

-Hei, suntem aici.

-Amalia, ce cauta asta aici.

-Stati linistita doamna, pot sa va ajut. Aveti nevoie de ajutorul meu.

-Nu avem nevoie de nimic de la tine. Tot ce s-a intamplat a fost din cauza ta. Pleaca de aici.

-Parintii mei au murit din cauza acestui nenorocit pe care il ingropati acum. Trebuia sa fiu aici. Eu o inteleg cel mai bine pe Amalia.

-Doamne.. daca fata mea va pati ceva din cauza ta, te omor cu mama mea. Ai inteles?

-Mama..

-Tu sa taci.

-Vei muri inainte ca ea sa pateasca ceva, draga mea, iti promit asta. Imi spun in gand si incep sa le ajut,bineinteles avand grija sa nu fie  nicio amprenta de-a mea  pe cadavru.

The RevengeWhere stories live. Discover now