Capitolul 9

43 13 1
                                    

Amalia se duce acasa furioasa. Intrand pe micul coridor se duce glont in biroul tatalui sau.

-Este adevarat?

-Ce sa fie adevarat?

-Ca ai facut trafic cu droguri in trecut?

-De unde stii asta? Si da, este adevarat.

-De ce nu ne-ai spus?

-Asta face parte din trecutul meu iubito, am inchis acel capitol, nu am vrut sa afle nimeni. Dar tu cum ai aflat?

-Si din trecutul tau face parte si familia Samanthei? Sau mai bine zis moartea familiei sale?

-Poftim? De unde ti-a venit ideea asta? Nici nu o cunosc pe fata aia. Am vazut-o doar o singura data.

-Nu face pe prostul tata, stii foarte bine despre ce vorbesc. Tu i-ai omorat parintii pentru ca au reusit sa te prinda. De ce ai facut asta? Mereu am crezut ca tu esti tatal perfect, cel mai bun din lume. Dar tu, nu esti nimic altceva decat un alt criminal. Ai lasat o fata orfana, doar ca sa te razbuni. Lucrurile nu vor ramane asa.

-Ce vrei sa spui?

Amalia scoate pistolul si-l indreapta spre tatal sau.

-O sa platesti pentru toate pacatele pe care le-ai facut, tata!

-Nu te prosti Amalia, nu este adevarat ce ti-a spus fata aia. Tu nu stii nimic!

-Stiu chiar foarte multe tata. Samantha nu a facut nimic altceva decat sa-mi confirme ceea ce am auzit cu ani in urma.

-Amalia lasa pistolul jos. Nu te prosti. Ceea ce ai auzit sau crezi tu ca ai auzit nu este ceea ce crezi tu. Nu eu i-am omorat familia. Eu doar..

Fara sa mai comenteze sau sa-l lase sa termine aceasta trage in tatal sau si-l nimereste in inima. Se prabuseste ca secerat la pamant. Amalia scapa pistolul din mana si cand se intoarce o vede pe mama sa stand in fata usii ,uitandu-se la el cum se prabuseste fara sa schiteze nimic.

-Era un criminal, am facut ce trebuie. ii spuse aceasta fugind in bratele ei.

-Ce ai facut Amalia?

-Ce trebuia mama.

Amandoua se uitau lung la cadavrul de pe jos. Sangele se imprastiase in tot biroul.
Mama Amaliei, Emanuela, se duce in debara si ia tot ce este necesar pentru a curata in birou. Se apuca de treaba si in scurt timp termina.

-Mama, ce facem acum?

The RevengeWhere stories live. Discover now