Lebih kurang dua minggu berlalu sejak peristiwa di kena samun di pantai itu ..
Hari ini 'Innocent Girls' datang ke Vila Sakura ..
Nak melawat bakal pengantin baru katanya !
Mereka berkumpul di bilik Qeisha Izzara
Bilik ini penuh nostalgia mereka berlima
Di sinilah tempat mereka belajar bersama-sama, tempat mereka bersantai, tempat mereka menggedik, dan pelbagai aktiviti ala-ala diva mereka menjadi saksi di sini !
How sweet is it ?
"Eh perempuan, kau pehal weh sedih-sedih nih ? Macam orang kematian laki je ? Tak terurus aku tengok ! Ish ! Tolonglah .. !" Kata Bella, sambil membaling Qeisha Izzara dengan sebiji bantal Kuma-kuma !
Inilah 'Innocent Girls', percakapan mereka nampak kasar di mata orang lain, tapi bagi yang mengenali mereka inilah sebenarnya cara mereka berkomunikasi ! Sangat cheeky dan nakal !
Dalam kasar, ada manjanya !
"Aku kusut la perempuan ! Aku tak nak perkahwinan ni ! Benci la ngan parents aku tu ! Semak betul kepala aku !" Qeisha Izzara terus menyandar malas, duduk di tepi katil ! Berpeluk tubuh ! Wajah itu cemberut ! Tidak ceria !
"Ala, terima je la Qiesha ! Kot-kot handsome ! Kau tak jumpa dia lagi kan ?" Kata Pim, tersenyum nakal !
Pim, Bella, Momoy, dan Lulu tersenyum nakal lagi sesama sendiri ! Entah apa dalam fikiran mereka !
YOU ARE READING
Dia .. Limited Edition .. !
RomanceMengisahkan tentang pasangan yang bercinta dan baru kenal selepas kahwin ! Jodoh mereka di atur oleh keluarga !