Qeisha Izzara hanya menurut langkah kaki .. Jalan jalan dan berjalan lagi ..
Saling bertentang mata, jantungnya berdebar ! Lantas Qeisha Izzara membuang pandangannya ke arah hamparan lautan yang membiru. Dia kalah dengan renungan lelaki itu.
Kacaknya dia, memakai baju t-shirt Polo berwarna putih dan berseluar jeans pendek berwarna hitam .. Sangat santai !
See, outfit mereka macam berjanji tau !
Lelaki itu hanya tergelak ..
Kenapa dia membuai perasaan ku ? Siapa dia ni eh ? Dia pukau aku eh ? No no, ini memang perasaan halus dari sanubariku bahawa dia ni special ! Dia limited edition dalam hati ku ! Hati Qeisha Izzara menjerit-jerit
"What is your name ?" Tanya Qeisha Izzara, tiba-tiba ..
Dia ingin tahu, walaupun hanya seungkap nama.
Supaya dia boleh coret nama itu di dalam hatinya
Mereka masih terus berjalan, dan langkah itu dirasakan semakin perlahan
"Call me Romeo .." Kata lelaki itu, dia tergelak lagi ! Nampak lesung pipit dalam sebelah pipi kiri
Romeo ? Oh, Nama dia Romeo ??
"And u ?" Katanya lagi
"Awak Romeo, dan saya Juliet .." Kata Qeisha Izzara, dengan nada bergurau ..
Rasanya nama sebenar dirinya tak penting lagi .. Kerana tak lama lagi dia akan jadi milik orang ! Dia tidak mahu namanya di coret di dalam hati lelaki ini ! Eh, kalau kau Qeisha boleh pulak ? Ish ! Tak senonoh !
What the fish, girl ? Ha ha ha
"Romeo and Juliet, so sweet .. !" Balas lelaki itu, keningnya terangkat-angkat, nakal !
Mereka berdua pun tergelak !
"Saya dari tadi perhatikan awak sejak awak sampai dan keluar dari kereta. Awak tak takut ke kalau peristiwa tempoh hari berulang ? And i know, u datang seorang right ?"
"Yes, saya datang seorang .. Entahlah, kaki saya tergerak nak pergi ke sini lagi .." Kata Qeisha Izzara, mengukir senyum ..
Senyuman itu indah, namun ada duka di matanya
YOU ARE READING
Dia .. Limited Edition .. !
RomanceMengisahkan tentang pasangan yang bercinta dan baru kenal selepas kahwin ! Jodoh mereka di atur oleh keluarga !