3.Bölüm "İnanamıyorum!'

605 22 7
                                    


Karşımdaki aynen bir "ölü cesetti ve en yakın arkadaşımın kız kardeşinindi!!Aaaaaaaaaa noluyor bunu kim yaptı neden yaptı "tabi ya herkes şuan benim öldürdüğümü düşünüyordur olamaz .Acaba Ryu bu konu hakkında  benim öldürdüğümümü sanıyordur. FAKAT BEN YAPMADIM! .Korkudan ve üzüntüden ağlamaya başladım ama ne yazık kı ağlamak hiç birşeye faydası olmayacaktır.Ne yapmalıydım kafam allak bulluk oldu .İlk öncelikle kostüm odasına gidip üzerimi değiştirmeliyim.
Yıldız kapılı odaya girdim orda binden fazla kostüm vardı bir anda birisi burnuma narkoz gibi bir şey koklattı.Gözlerimi açtiğımda sınıftaki sıramda uzanıyordum.üstümde çok rahat birşey vardi.üstündeki şey bu bi kanlı kıyafet elimdede bir satır olamaz.kafamı kaldırdım sıradan kalkçaktım ki ellerin ve ayaklarım sıranın çivilerine sıkı bir şekilde bağlanmışti hem bağlıyorlar hem de elimde satır artık bunu yapan kimse ona Allah akıl fikir versin ne diyim.yan tarafa baktığımda herkes hazır olmuş halde bana tabanca doğrultu yollardı her birinin elinde farklı silah var dı .çok korkmaya başlamıştım şu ipleri çözüp kaçmam lazımdı.elimdeki satırı ters bir şekilde parmaklarımla çevirerek kesmeye çalışıyordum.nerdeyse bitmişti oh hele şükür kesildi alttan bıçağı diğer elime fırlattım oradan hemen çabucak kesmeye başladım buda bitmişti insanların dikattini çekmek için satiri iyi bir şekilde nişan alarak duvara fırlattım.oradan herkes arkaya dikkatini vermişti ayaklarımdaki ipleri çıplak elle çözüp çaktırmadan kaçmaya başladım oradan hemen birisi benim ayak sesimi duyarak taramalı tüfekle nişan almadan vurmaya çalışıyordu .o ateş etmeye başlayınca.milletin hepsi bana  Mp4. sivelballer vb. silahlarla dam GÜM pat diye vurmaya başladılar birisi tokamdan nişan aldı birisi eteğimden bunların aklı yok ki fakat arkama baktığımda tek kişi bana vurmuyordu fakat sırıtıyordu.kimdi bu net bir şekilde bakmaya çalışıyordum...

KATİL KİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin