Multi:Akın💕💖
Şuraya da en sevdiğiniz karakterin adını bırakabilirsiniz.
Benimki Akın(Çünkü Cody Christian fanıyım ehehehe💕)
Bide heveslendim insta da @bookstagram235 diye bir sayfa açtım takip edip mesaj atabilirsiniz dedikodu yaparız södödçsçdçdşd
İyi okumalar💕
Ayşin
Sabah kalktığımda her zamanki rutin gerçekleşmiş,Akın dizimde mışıl mışıl uyuyordu.
Hayır anlamıyorum ben yatakta yatarken belim ağrıyor çocuk iki büklüm ayakucumda yatıyor ama hergün bir enerji,her gün bir hiperaktiflik.İlginç...
Neyse...Siz şimdi kesin"Lan en son Tahir'in mekanında birşey patlıyordu.Nereye geçtin sen?"Falan diyorsunuz ben hemen size durumu özetleyeyim.
Tahir'in mekanında herkesi yere serdikten sonra çok akıllı Tuna'mız kız kaçıran patlatmışta gelen onun sesiymiş meğer!
En sonunda beni Görkem'le eve bırakıp kasayı patlatıp geri geldiler eve.
Yani korkulacak bir durum yok rahat olun.
Yataktan kalkıp Akın'ı uyandırdım.Birlikte mutfağa geçtik ve her sabah kimin hazırladığını bilmediğim masaya kurulduk.
Masada herşey tamdı ama birşey eksikti sanki...
"Korkut nerede ya?"
Sorumla herkes kıs kıs gülmeye başladı.Ne var çocuğum?Hayır yani komik birşey varsa söyleyinde bizde bilelim!
"Çen biricik açkını mı merak ettin.Bücürük!"
Diyen Tuna işaret parmağıyla burnuma hafifçe vurdu.
Herkes kahkaha atarken ben gülmüyordum.
Hayır yani ne alaka?İnsan arkadaşını merak edemez mi?
Ben Tuna'ya içimden"Gelen zalım,giden zalım"şarkısını ithaf ederken Barış öyle bir gol attı ki,Tuna'nın pası uçtu gitti aklımdan.
Kolunu omzuma dolayıp beni kendine çekti ve saçlarımı karıştırdı.
"Gitmeyin kızın üstüne.Sanki siz hiç aşık olmadınız."
Harika!
Biricik gamzelim beni Korkut'a aşık sanıyor,üstelik bana abilik taslıyordu.
Gerizekalı!
Hızla kendimi Barış'tan kurtardım ve ona çatık kaşlarla baktım.
"Hani sen bad bir boydun Barış?Hani sen kötü jojuktun?Kötü jojuklar kimseye abilik taslamazlar!"
Bunu duyan Tuna hızla araya girdi.
"Ne alaka zeromeme?Kötü çocukların da zaafı olur!O kızlar boşuna mı yazdı onca şeyi?Meriç'in Kaylası,Ediz'in Doğa'sı..."
"Zaafı olmaz demedim gerizekalı,abilik taslamazlar dedim."
"Ayrıca onlar sevmiyorlar ki oğlum sadece seks üzerine kurulu birşey."
Hepimiz şaşkınca bunu söyleyen parlak çocuk Akın'a döndük.
Bizim şaşkınlığımızı da dile getiren soruyu soran Tuna oldu.
"Lan sen nereden biliyorsun?Yoksa kitap okumaya mı başladın?"
Diyen Tuna Görkem'in koluna girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıra Sende #Wattys2018
HumorHiç beklemediğim bir anda kendimi beş aptalın arasında buldum. Hayır hayır kötü çocuk değiller.Hepsi birbirinden salak.Hatta iyi çocuk bile sayılabilirler.Yani hırsızlık yapan iyi çocuklar. ~~~~ Bu hikâyede kötü çocuğa aşık bir kız var. Ama kıza aşı...