Ay çok heyecanlıyım. Umarum beğenirsiniz...
İlk bölümm lütfen oylamayı ve yorum atmayı unutmayın ki ona göre ben de düzenleyeyim. Öptüm 😘 şimdi sizi kitap ile Başbaşa bırakayım iyi oku malarVictoria genç bir vampir ama ne yazık ki bunu kendisi de bilmiyor. Sabah uyanıp banyoya gittiğinde gördüğü manzara karşısında şok olmuştu. Dişleri adeta vampir dişi olmuştu. Bunu daha önce görse de bu kadar değildi. Az bir sivrilik vardı. Ama şimdi sivrilik bir yana biraz da uzamıştı. Vampirlere meraklı olsa da hiç vampir olmayı düşünmemeişti. Bir an önce okula gidip olanları Taylor'a anlatmalıydı. Okula gittiğinde Taylor'un ona doğru koştuğunu görünce bir adım geriledi.
"Gel çabuk buraya sana birşey göstereceğim."
"Tamam."
"Ya hadi bak çok şaşıracaksın."
Lavaboya gittiklerinde Taylor gözündeki lensi çıkardı. Gözleri kırmızıydı. Victoria gördüğü karşısında şok olmuştu. Daha sonra da o anlatmaya başladı."Taylor benim dişlerim büyüdü ve daha sivrileşti."
"Ne! Yok artık. Yoksa ben ve sen vampir olabilir miyiz ki?"
"Hayır! Saçmalama vampir diye birşey yok."
"Nereden biliyorsun?"
"Biliyorum. Çünkü vampir diye birşey yok."Sınıfa girdiklerinde Victoria ve Taylor utangaç bir şekilde sıralarına oturduklar. Bundan sonra ne olacağını onlar da bilmiyordu. Sınıfa giren Derek Thomas'ı görünce ikisininde gözleri parlayıp içlerinde kelebekler uçuştu. Onlardan hoşlanıyorlardı. Victoria hemen ayağa kalkıp Thomas'a sarıldı. Thomas önce şaşırsa da mutlu oldu.cunku o da Victoria'dan hoşlanıyordu ve ona bunu söylemeyi düşünüyordu. Derek hemen Taylor'un yanına gidip
"Benimle ol."dedi.
Taylor Derek'in söylediklerine karşılık olarak sarıldı. Derek sınıfa dönüp:"Beyler ve bayanlar Taylor'un kılına zarar verirseniz ölürsünüz"
Aynı şeyi Taylor da söyledi. Victoria Thomas'a dönüp :" Seni seviyorum. " dedi.
Thomas da ona karşılık:" Seni asla bırakmayacağım." Deyip alnından öpücük kondurdu. Artık kızların gözdesi Thomas ve Derek'in sahipleri vardı.
****
Eve döndüğünde Victoria'nın gözleri parlıyordu. Victoria olanları hala ailesine anlamamıştı ama bugün anlatmayı düşünüyordu. Mutfağa gidip olanları annesi e anlattı. Annesi Victoria'a bakıp gülümsüyordu. Victoria ne olduğunu anlamamıştı.
"Ne gülüyorsun anne?"
"Demek sonunda belli etmeye başladı."
"Anne ne diyorsun? Anlamıyorum, ne oluyor?"
"Kızım bak baban bir vampir ve olacak çocuğumuz da vampir olacaktı. Senin vampir olduğunu sana çocukken söylemek istemedim. Zaten büyüyünce öğrenecektin. Öğrendin de zaten."
"Şimdi vampirler gerçekten var mı?" Victoria ne diyeceğini bilmiyordu. Peki bundan sonra ne olacaktı? Daha düne kadar vampir şakaları yaparken şimdi vampir olduğunu öğreniyorsu bunu hazmetmek pek kolay birşey değildi." evet. "
"O zaman Taylor da vampir?"
Annesi anlamamıştı Taylor'un annesi hiç böyle bireyden bahsetmemişti. Gerçi kendisi de bahsetmiş sayılmazdı."Neden?"
"Onun gözleri kırmızılaşmıştı. Hemen onun Taylor'un yanına gitmeliyim. Sonra görüşürüz."
"Sonra görüşürüz kızım. Giderken dikkat et."
"Tamam."
Victoria üstüne bir şeyler geçirip evden çıktı. Taylor'un evleri onların evlerine uzak sayılmazdı. Yürüyerek on dakikada gidilebiridi. Victoria yürürken aklı annesinin söylediklerindeydi "baban bit vampirdi." Victoria babasının vampir olmasına inanamıyordu. Taylor'un evine vardığında daha kapıyı çalmadan Taylor kapıyı açınca Victoria bir an geriledi. Şaşırmıştı ve biraz da ürkmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYIN KARANLIK TARAFI
RandomVampir biri creepy birine aşık olur mu? İnsan düşmanıyla gelecek düşüne bilir mi? İnsan sevdiğini öldürmek zorunda kalsa ne yapacak? Sevdiği mi? Geleceği mi? İşte bunları burada öğreneceğiz..