8

28 3 0
                                    

Odama gidip deli gibi ağladım ama yinede içim rahat etmiyodu. Babam her seferinde soruyodu ama "yorgunum" diyebiliyodum, acı çekiyorum ve ve bunu anlamıyo onu ne kadar sevdiğimi ne kadar aşık olduğumu... bazen bana sarışınım demişti bikere çoğu tanımadığım insanlar da bana sarı diyodu, bu durum hem hoşuma gidiyo hemde gitmiyo sarışınım demesini şimdiden özledim... ah Bora ah! sen bana ne yaptın böyle hayatıma girdin sevinç kaynağım oldun ama şimdi.... bunları düşünürken uyuya kalmışım sabah geç kaldığım için hemen giyinip koşa koşa evden çıktım okula gittiğimde eaha 20 dakkika vardı off ben niye bu kadar acele ettim ki? sınıfa girdim Bora bir kızla konuşuyodu ilk defa böyle gülerken gördüm ama benden önce nasıldı pislik,odun! sınıfa girdiğimi gördü ve kıza daha yanaştı pis yanaşık! sinirli sinirli sırama oturdum çantamı attım ve baktılar sabır ya! öksürüyorum ama duymuyolar en sonunda dayanamayıp sınıftan çıktım Talha' yı gördüm beni yine ağlarken görüyodu. Sınıfa onun kolunda gittim Bora bize doğru geliyodu kalbim fena atıyodu Bora gözleriyle koluna girdiğimi işaret etti bende" canım" diyip Talha' ya sarıldım Bora sinirden beni kolumdan tutup sınıftan çıkardı Talha "pelinnn!" Bora "sen sus " diye bağır kolumj çok sıkıyodu "canım acıyo" dedim parmaklarını yumuşattı. "Sen ne yaptığını sanıyosun" korkarak "arkadaşım" dedim "sen arkadaşlarının koluna girip sarılıyomusun" dediğinde gözlerinden Ateş çıkıyodu hay allahım!" hayır " dedim "bi dahaa..." sustu "ne bidaha devamını söylesene sen" Bora "bir daha sakın bu haraketleri yapma!" bende Boraya "o zaman sende başka kızlara gülme" diye birden dedim ilk defa nasıl bu kadar sevip kıskandığımı anladım Bora bana dönerek "kıskandın mı sen kıskanınca çok tatlı oluyosun" dedi. Bende "tabiki kıskanmadım" dedim Bora "o zaman ben kızlarla gülmeye gidiyorum" dedi. "Yeter ya gidemezsin izin vermiyorum evet deliler gibi kıskanıyorum sen tamammı istediğini aldın mı?" Bora sırıtarak" evet" dedi. O sırıtışına kurban olurum yaa ama hesap sorucam yinede "Boracım sen o kızla ne konuşuyodun acaba" Bora "sadece normal konuşuyoduk espiri falan yani, sen onu boşver nerde buluştun o itle de sınıfa kadar geldin" bende biraz kıvranarak bir anda söyledim " seni o kızla görünce çıldırdım ağlayarak sınıftam çıktığımda Talhayla karşılaştım zar zor yürümeye çalıştıma ama tam düşerken belimden tuttu kaldırdı bende koluna girdim sınıfa geldim sonrasını biliyosun..." Bora baya sinirlendi yine "demek belinden tuttu he, o tuttuğu eli kırimda bidaha elini uzatabiliyomu" şaşırdım ve beni kıskandığını anladim "saçmalama Bora tabiki öyle bişey yapmicaksın elinin zarar görmesini istemiyorum senin elin bana lazım" Bora bana salak salak sırıtarak "benim elim senden başkasını tutmayacak aynı şekilde seninde..." ve birden kendine çekti birazda olsa söylediği söyler hoşuma gitmişti ve ona çok yakındım bu hoşuma biraz da olsa gitmişti belimden tuttu sınıfa girdik o kıza tip tip bakarak Bora'nın elini tuttum Bora "sakin ol biraz yanındayım" bende "sen sus o kızı herhal yolabilirim" beni kendine çekerek o kız sadece yoldan geçen biri ama sen... dedi sustu ben "ee ben" dedim Bora" sen farkında olmasanda benim için çok farklısın" dedi bende söylediği her sözden gülüşünden herşeyinden etkileniyodum bende" sende benim için çok farklısın senin yanındayken dünyada hersey güzel oluyo..." sustum cidden bunları söylemişmiydim Bora "sen beni değiştirdin senin yanındayken ben ben değilim sarı güzelim"dedi bende yanağında öptüm bunu hak etmişti Bora " bu hallerine çok alışıyorum senin beni öpmen için hep güzel söz söyliycem canım.." dedi allahım sana binlerce teşekkür ederim Borayla çok mutluydum son ders boş olduğu için Boranın sırasına gittim kızla erkekle oturduğumuz için ben Ateşle, Bora Melisa diye bir kızla oturuyodu Boranın yanına gittim kız kalkmadı kıza " kalkmayı düşünüyomusun" dedim kız Boradan gözlerini alamıyodu bende bu sefer bağırdım "Kalkmayı düşüyomusun!" kız "ne alaka benim sıram "dedi " bende yanında oturduğu çocukta benim sevgilim" dedim. Bora sırıtıyodu kız "olabilir benimde arkadaşım" dedi koluna dokundu ben artık dayanamayıp kıza daldım kız bağırıyodu Bora beni kucağına alıp dışarı çıkarttı "sen neymissin öyle kıskanınca gözün dönüyo" dedi ben burnumda zor nefes alıyodum" evet öyleyim sevdiğim çocuğa kimse dokunamaz" dedim Bora " o zaman sen öyle yaptıysan bende bunu yaparım "dedi. Boraya bakarken sınıfa gidiyodu Talhaya yaklaşıp yumruk attı "bidaha benim olana dokunma" dedi ben Borayı durdurdum ve "sen napiyosun" dedim Bora "senin yaptığını"dedi bende Bora' yı elinden tuttum ve dışarı çıkarttım "bunu bidaha yapma sana biri bişey yapıcak diye korkuyorum" "bana bişey olmaz sende o itle muattap dahi olmicaksın yoksa napcamı biliyosun" dedi kafamı salladım sakinleşince onunla sınıfa gittik Melisa' da Talha'da sınıfta yoktu. Olmassa olmasın gelmesinler zaten dedim dersimiz bitmişti ve çamtamı alıp Borayla yürümeye başladık elimi tuttu ve bende sıkıca tuttum. "Bora biliyomusun seni seni çok seviyorum" dedim Bora'da "bende seni  seviyorum sarışınım" dedi, ve ve beni öpmeye başladı bende karşılık verdim bittiğinde yüzüm çok kızarmıştı beni kolunu altına aldı ve yürüdük evin önüne geldiğimde tam giderken "aa unuttum" diyip koştum sarıldım ve yanağından öptüm" bak alışıyorum" dedi gülerek "alış" dedim eve girdim ne kadar güzel ve karışık gündü ve tam sevinirken mesaj geldi mesaj Talhadandı..

Gönderen : Talha
ben bunu hak etmedim o Boranın işi bitti.

ben korkarak Talha 'ya yalvardım o beni kıramazdı..

Gönderilen: Talha
Talha beni biraz seviyosan yapma sırf benim yüzümden yaptı lütfen.

dedim aradığınde sesim ağlamaklıydı
zatende ağlıyodum

Talha lütfen yapma

.........

Tesekkurler   ne kadar şey olsade sen benim en iyi arkadasimsin beni kırmadığın için tesekkurler diyip kapattım. Rahat bi ohh! çektim ama hala ağlıyodum neden? ona birşey olursa ben asla yaşayamam ödevlerimi yaptım, telefonumu ve kulaklığımı alıp müzik dinlemeye başladım deli gibi yatağımın üstüne çıkıp dans ediyodum ve yorgun düşüp uykuya daldım.

Benim öküzümm!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin