Bir hafta olaysız ve normal geçmişti ve bu hoşuma gitmişti ama hiç Borayla buluşamıyorduk bu kötüydü bir kaç gün okula gelmemişti ve aradığımda cevap vermiyodu kafamı dağıtmak için Talhanın basketbol maçına gittim beni gördüğünde mutlu oldu ve göz kırptı maçı kazandılar , kazandıkları için kutlamaya lünepark'a gittik çok eğleniyordum o gondoldan korksamda beni zorla bindirdiler ben çığlık atarak Talha' ya sarılıyorum,pisliğin hoşuna gitti ve bana gülüyor indiğimizde iyice bi dövdüm yani dövmeye çalıştım salak şey işte gece saat 1' de beni eve bıraktı babam bildiği için sorun etmedi yukarı odama çıktım ve Bora'ya mesaj attım.
Gönderilen : Boraamm
Bugün Talhalarla gezdik çok eğlendik keşke sende olsaydın.attıktan hemen sonra.
Gönderen : Boraamm
Bide söylüyosun yapma diyorum yapıyosun kıskanıyorum ulan anla artık gezme kimseyle benden başkasına gülme!! yada bitti...çok sevinirken o son kelime beni bitirdi. Bitti mi dedi o allahim hem kıskaniyo hem bitti diyo of allahım ya! ağlamaktan yüzüm gözüm şişmişti. Okula gittiğimde gelmişti sınıfta oturuyodu her tenefüste yüzünü görmemek için Talhayla Ateşle yada Buselerle takıldım, bana yinede sinirli bakıyodu artık okuldada ağlıyorum napim kendimi tutamıyorum onun kızlarla takılmasına benden uzak olmasına "yeter" diye birden bağırdım herkez bana şaşkınlıkla bakıyodu.
Talah" iyi değilsin sen güzelim" itiraz etmeden " evet değilim şuan konuşmak istemiyorum Talha sonra.." dedim hiç bisey demedi kafamı toparlamam lazım Bora bana bakmıyo ama ben ondan gözlerimi ayıramıyorum insafsız neden bu kadar tatlı.Bora'dann...
Dün bana takıldıklarınıda söylüyo bitiren ben oldum ama hala kıskanıyorum yanıma geldi." neden böyle oldu" ses çıkartmadım " konuşmak istemiyorum git!" kırılarak en kotüsü ağlayarak gitti ben onun ağlamasına kıyamıyorum o Ateş' te durumdan yararlanarak hemen gitti yanınana sabır çekiyorum artık kendimi zor tutuyorum en sonunda " sana ilk ve son uyarım Pelin' den uzak dur" şaşkınlıkla bakarak "durmuyorum lan"
durucaksın lan yanından geçmiceksin" patladım en sonunda bitti demiştim halbuki ama o it her seferinde yanında bitiyodu sinirden duvarı baya yumruklamış olabilirdim elim acıyodu ama takmıyodum Pelini düşünüyordum kim bilir nasıl kırmıştım sinirlenip ondan böyle çıkartmamı hak etmiyordu yok yok onunla konuşmam gerek salak saçma bişeyden ondan yargılama onu bırakamam..........
Konuşmak istemiyormuş sonra kendine aşık et et sonra konuşmak istemiyorum de artık dayanamıyorum neden böyle davranıyo hiç bişey anlamıyorum salak pislikk! gitsin kızların yanına pislik öküzz! özür dilemek istiyorum ama beni dinlemek istemiyo ben onu sevmişim o beni beni sevmemiş artık bitti... kendimi bunlarla kandırmaya çalışmada olmuyo dayanamıyorum onsuz bi saniye bile aşık oldum ya ben ona onsuz nefes alamıyorum benden başkasına baksın, gülsün hatta konuşmasını bile istemiyorum ama o anlamıyo oda kızlarla takıldı eğlendi ve hala eğleniyo benim bir kere Talha eğlendim ne var bunda ama erkek bunla gururuna yediremez hödük! Bitmedi bitemez izin vermem!....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim öküzümm!
ChickLitHayatıma girmesiyle dünayamı değiştirdi o kadar çok mutluyum ki... Ta ki o kız gelene kadar.... Bundan sonra birbirine daha da kenetlenerek, kaybetme korkusuyla yaşayan sevgililer önlerine engel çıkmadan devam edebileceklermi Bora onu bırakıcakmı s...