Sabah kalktığımda ağlamaktan yüzüm şişmişti gözükmesin diyr biraz makyaj yaptım okula gitmek için hazırlandım çıkarken babam" nereye gidiyosun bakim sen kahvaltı yapmadan" dedi "okula baba iştahım yok okulda yerim" dedim ve tam gaz çıktım kulaklığımı takıp yürümeye başladım yolda Ateşi gördüm beraber yürümeye başladık sınıfa girdiğimde onu görünce kafamı başka yere çevirdim Ateşle yan yana oturuyoduk iki sıra arkamda da Bora , Ateşe "cumartesi bişeyler yapalımmı" Ateş hayır diyemiyceği için "tabiki yapalım" dedi "hayır" diyen bi ses geldi otarafa baktığım " bu seni ilgilendirmez Bora " dedim bal gibi ilgilendirir sen benim sevgi-" gözlerim dolmuştu" hayır Bora hayır yeni yelloz sevgilise git öptüğün" dedim öptüğün kelimesine ağırlık verdim "sen hiç bişey bilmiyosun Pelin" farkında olmadan ağlıyordum neyin farkında değilim ben he" Bora sınıfa erken geldim ve baktığımda seni ve o yellozu gördüm bun karşısında ne yapmamı bekliysun" erken gelmesem kim bilir hiç bişey bilmicektim ve sınıfyan koşarak çıktım lovoboya girdim sonuçta Bora buraya giremezdi çöktüm ağlıyordum deli gibi ve bir kapı açıldı ve kitlendi baktığımda Boraydı " git" dedim ama beni dinlemedi tekrar " git" diye bağırdım ama bu sefer onu kollarındaydım " bırka beni Bora bırak bitti..." bir anda bıraktı "dinlemeden yapma bunu Pelin"
"bunun ne gibi açıklaması olabilir sen onu öptün..." beni susturdu" o beni öptü" dedi ve sırıttı hala gülüyo pislik öküz odun! "bak Bora sadece senden biraz zaman istiyorum tamammi ama bunu unutma senden vazgeçmem ben sana....." dedim sustum "sen bana" bide soruyo sanki anlamadı "ben ... ben sana aşığım" dedim ve beni öptü durduğunda bana dediki" bende sana deli gibi aşığım kafanı topladıktan sonra sana herşeyi anlatıcam tamammı sevgilim" dedi bende kafamı tamam anlamında salladım ve lavobodan çıktı beni elimden tuttu ben çekmeye çalıssamda aksins daha çok sıktı sınıfa öyle girmiştik o kızı gördüm " bak kızım bu çocuk benim sahipli anladın mi illa anlaman için yüzük mü takmak gerek son uyarım bu çocuğun yanından bile geçmiceksin okey" kız "sanane bundan o benim artık" dedi ben sinirden Boram hayatım sen gel bi arkama kızın saçına yapıştım "sen bidaha bu cümleni bidaha desene bu çocuk benim sevgilim senin knun durumundan yararlandığını bilmiyorum sanma seni varya öldürürüm kızım bunu yaparım" kız sinirli sinirli bakarken sakın karışma Bora, kız "Bora canım bu ne diyo" ama bak kız sen diyosunki gel beni....." dedim Bora "bak kızım salak salak konuşma senin bana olan sevgini biliyorum ama ben Peline aşığım" bende "duydun mu" kısa bir kahkaha attım seninmis al senin " bu çocuk benim anladınmı ben onunla evlenicem sanada çocuğumu göstercem" bora bana sırıtarak kulağıma" demek bu kadar isteklisin o zaman hemen evlenebiliriz" dedi "ya sussana!" dedim. On sekiz yaşıma sadece iki gün sonra giricektim evimde parti vericektim ve okuldakilere davetiyemi verdim.
iki gün nasıl bu kadar hızlı geçti anlamadım işte büyük gün hizmetlilerimize parti için birsürü yiyecek hazırlatıp odama gidip üstüme kırmızı renkte mini elbisemi giyil altıma babetlerimi giydim partiye gelmeye başladılar biraz sonrrada Ömer Bora ve Buse geldi Bora bana baktı bu ne hal bakışı attı bende elbisemi beğendinmi Bora dedim Bora "bu kadar açıl bidaha giyme" gülerek" tamam sevgilim bu kadar kıskanma" bana bakıp "kıskanırım sen benim sevgilimsin ve sana bakmalarına katlanamıyorum" gülerek yanağına öpücük kondurdum "ama bak iyice alıştım" "alış sevgilim"
dedim partide mumları söndürürken dilek tuttum " lütfen Bora ve ben hiç ayrılmim evlenelim" lütfen gerçek olsun mumları söndürdükten sonra hediye zamanı gelmişti herkes verdikte sonra Bora hediyesini getirdi .En güzel hediye onundu bana bize bir bebek kaşığı almıştı seviçten ağlarken ona sımsıkı sarıldım en son eğlendikten sonra saat 12' de herkes ayrılmıştı. Bora,Ömer ve Buse kalmıştı babam bu akşam gelmeyeceği için onlar bizde kalmaya karar verdiler ne kadar mutlu olmuştum bi koltukta uyuya kalmışız ben Boranın göğsünde Buse Ömer'in... sabah kalktığımda Buse'yi kaldırıp kahvaltı hazırladık Bora'yı öperek uyandırdım ve bir anda beni kucağına oturttu "eğer sen beni hep böyle uyandıracaksan ben seninle kalayım" dedi "evlenince..." dedim ve sustum gözlerinin içi gülüyodu "saftirik sevgilim benim" hadi kahvaltıya dedim ve yerimden kalktım kahvaltı yaptıktan sonra okula gittik ilk defa 4 kişi okula gidiyoduk ben Boranı kolunun altın Buse Ömerin kolunun altında okula girdik herkes bize bakıyodu o kızsa Bora' ya sarılarak yürüdüm sınıfa girdik sıralarımıza oturduktan sonra ilk ders boştu telefonuma bakarak geçti diğer dersleri işledikten sonra öğlen tenefüsünde bir afiş asılıyodu "1 haftalığına eski yerleri gezdikten sonra eğlence parkına gidilecekti bizim tayfa kağıtları aldıktan sonra babama imzalattım ve paramı aldın iki gün sonra gidilecekti zaten bir gün geçmişti yarın gidilecekti bavuluma 2 şort, 2 t- shirt , 2 elbise aldım ve yarın için sabırsızlıkla beklemeye başladım akşamdan şarj makinemi şarj ettikten sonra bir an önce uyumak istiyodum ama babam beni yemeğe çıkartıcakmış kıyafetlerimi giydikten sonra babamla arabaya binio bir restaurant' a gittik yemeğimizi yedikten sonra eve gittik uykum geldiği için yatağa yatar yatmaz uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim öküzümm!
Romanzi rosa / ChickLitHayatıma girmesiyle dünayamı değiştirdi o kadar çok mutluyum ki... Ta ki o kız gelene kadar.... Bundan sonra birbirine daha da kenetlenerek, kaybetme korkusuyla yaşayan sevgililer önlerine engel çıkmadan devam edebileceklermi Bora onu bırakıcakmı s...