Kahvaltılıklar

5 1 0
                                    

            Sabah uyandığımda telefonun alarmı çalıyordu.
"Zirrrdoongdiingdonnggggg"
"ÇALMA LAN ÇALMA GICIK ŞEY" derken birden aydınlandım...
Telefonun alarmına baktım.Saat 9.26'ydı. Ders ise saat 11.00'da başlıyordu."Hayııırr bu sefer o hatayı yapmayacağım. Kalkayım yaağğ."  diyerek esneye esneye doğruldum. Ve kalktım. O soğuk taşlara basıp yürüdüm. Hala uykuluydum. Annem kardeşim ve ablam vardı.Kahvaltı yapıyorlardı. Babamsa işe gitmişti. Babam hep saat 7 buçuk gibi saatlerde işe gidip akşam 5 gibi geliyordu. Gelirken nadiren hediye getirirdi. Çok iyi bir insandı ama o kadarda sinirli biriydi. Annemse lise  mezunuydu. Üniversitenin işletme bölümünü iki yıllık okumuştu ama kazanamamıştı. Sonra ise babamla tanışmış evlenmişti. O da boncuk işi yapıyordu şimdilik.Ablam şu anda lise 3'te okuyor. Biraz inatçı ve havalı biri bence bizim sınıftakiler kadar olmasada... Ve Serdar yani küçük kardeşim o da 5. sınıfta okuyor. Ailedeki tek sarışın o.Onun bazen kendi kardeşim olduğundan şüphelenmiyor değilim. Ama aynı ablam gibi inadı inat...
              Ben yeni geldiğimde onlarda kahvaltı yapmaya başlamıştı. Çeşit çeşit kahvaltılık vardı. Zeytin,peynir,salatalık,domates,reçel,bal,sosis,sucuk,pastırma ve dahası ne varsa var. Yumurtamı yiyerek kahvaltıya başladım ardından bal ve tereyağı sürerek yedim ve ne varsa işte... Sonra kahvaltımı bitirdim ve hazırlanıp okula gittim.

Ay KurduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin