24 jaar geleden

38 4 5
                                    

Vader: vandaag is mijn zoon geboren genaamd ken. Ik schilder een schilderij  voor mijn zoon. (Als jullie willen dat ik die schilderij in het verhaal toevoeg in deel 2 laar het in de reacties)

Pov. Ken 14 jaar oud.
Mam ik ga naar school.

Moeder
Dag schat, vergeet je eten niet!

Oke mam!

Onderweg naar de genaamde school dat mijn ouders denken dat ik naar toe ga.Ging ik naar 'mijn' schuilplaats waar ik me zelf vind. Een schuilplaats waar ik met mijn andere 5 vrienden muziek spelen en dansen

Pov. Hyuk
KEN hier ben je!

Pov. Ken
Hoi, zijn jullie er klaar voor?

Na lang hard werken hebben wij een nieuwe lied gemaakt nu moeten wij die online zetten.

Pov. Hongbin
Daar gaan we.

Pov. Leo
Wacht is even waar is N (Cha Hak-yeon)?

Ik keek om me heen maar zag hem niet. Hyuk probeerde hem te bellen, tegelijkertijd hoorden wij de deur open gaan het was N, hij had twee zakken in zijn handen.

Pov. N
Zijn jullie van plan om uit te hongeren vandaag. (hij zei het met een glimlach erbij).

Pov. Ravi
N we hebben net onze mv gepubliceerd.

Pov. N
Echt laten we dus afwachten.

Pov. Ken
Ik hoop dat het deze keer gaat lukken.

Na 11 maanden
Vixx (de band waar ken in zit)
Nu we populairder zijn geworden werd ken de laatste tijd bedreigd door een onbekend persoon door berichten. Ken had onderzocht wie dat was maar die persoons tel nummer is zelfs niet door de politie gevonden dus is hij van uit gegaan dat het een hater is maar hoe dan ook die onbekende persoon kent ken zo goed waardoor ken zelfs twijfelt of dat maar een gewone hater is.

Berichten: onbekend - ken
EEN WEEK EN JE LEVEN ZOU OM DE KOP DRAAIEN!!

2 dagen later
Je hebt nog 5 dagen te gaan!!!

Pov. Ken
Ik durf niet te reageren. Ik denk dat er iets slechts gaat gebeuren als ik ga reageren. Maar toch.. toch moet ik weten wie dat is? Wat wilt die!?!

Berichten. Ken - onbekend
Wie ben jij? Wat wil je van me?!?!

O: een ziel. Jou ziel.

K: wat? Mijn ziel..

O: hahahahaha (met bedreigende stem inbeelden bij alle lachen van de onbekende) alleen als je wilt dat ik iemand anders in jou plaats neem. Jou vader bijvoorbeeld. Hahahaha.

Na dit bericht kon ik niet meer terug schrijven.

Volgende dag.
O: Nog 4 dagen te gaan!!! Hahaha.
Ik weet niet waarom het zo erg is als ik jou kan zien en jij mij niet. ahahaha

Toen ik dit las lag ik op het bed en kreeg een...
O: ik zie dat je je helemaal niet weet wat je zal overkomen. In jou plaats zou ik beter niet op mijn bed gaan liggen maar een oplossing zoeken. Haha

pov. Ken
Ik keek buiten het raam maar niemand kon mij in mijn kamer zien door het raam. Ik heb ook mijn kamer onderzocht of misschien een kamera ergens was maar was niks op de muren en ook niet op gordijnen.Er hangt maar een schilderij aan de muur.!

4 dagen later.
De dag wanneer er iets gaat gebeuren volgens de onbekende. Ik besloot voor de zekerheid thuis te blijven.

Pov. Moeder.
Ken kom je thee drinken? Die jongen toch!

Pov. Ken
Ik hoorde mijn moeder mij roepen om thee te drinken dus al snel ging ik naar beneden. Hier minstens voel ik dat ik niet in de gaten word gehouden.
Ik zat thee te drinken en met mijn moeder aan het praten over de laatste tijd.
En mij moeder zei dat..

Moeder: ik kreeg de laatste dagen berichten van een onbekend persoon.
Ik heb hem meteen geblokkeerd. !

Pov. Ken
Ik schrok van binnen maar deed of niks gebeude aangezien ik mijn vader beloofde dat ik niks aan mijn moeder over de berichten te vertellen.

Na het drinken van de thee en het uitpraten ging ik recht naar de deur van de keuken maar hoorde ik ineens het geschreeuw van mijn moeder ik draaide om, maar ik..........

************************************
Dat is mijn eerste verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. En als jullie tips hebben please zeg het want dan kan ik het verbeteren.
En ik weet tot nu toe niet hoeveel delen ik ga schrijven maar ik denk wel veel aangezien het verhaal ingewikkeld is.

 En ik weet tot nu toe niet hoeveel delen ik ga schrijven maar ik denk wel veel aangezien het verhaal ingewikkeld is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Het levenloze schilderijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu