de nieuwe school!!

18 5 3
                                    

Een week later ( maandag )

Pov. Vader
Ken! Het is tijd om wakker te worden!
Ken! vandaag moet je naar school gaan.

Pov. Ken
Toen ik wakker werd had ik meteen geen zin om op te staan *zucht* school!!😣

Ik stond op en heb me zelf opgemaakt ( douchen en kleding aantrekken)
Daarna ging ik naar beneden om te ontbijten.

Pap? Hh.... mag ik iets vragen?

Pov. Vader
Vraag maar.

Pov. Ken
Pap....is het mogelijk om naar een andere school te gaan. Ik heb over de school gezocht en het bleek een beetje een enge school.

Pov. Vader
Is leren voor jou eng!?

Pov. Ken
Pap het is niet eng om te leren maar ik kwam achter dat die school hetzelfde schilderij heeft als de mijne. Hoe kan dat terwijl het jou schilderij is en niemand iets er over weet?!

Pov. Vader
Ken😂! Hetzelfde schilderij dat kan niet meschien lijkt het gewoon een beetje op jongen.

Pov. Ken
Misschien heb je gelijk. Ik ga nu! Tot vanavond!

(Een uur later)
Ik ben nu voor de school. De school lijkt veel groter dan op de foto. En veel mooier.de school heeft 3 verdiepingen Ik ging naar binnen bij het eerst gezicht zag ik een paar leraren die richting de trap liepen.  Voor mij waren witte tafels en rode stoelen. Maar snel hoorde ik de bel. Dus was snel ik naar de receptie gegaan om te vragen waar ik les heb aangezien ik nieuw ben en nog met weet waar ik moet. Hij zij in de 1e verdieping lokaal 37. Daarna ging ik naar het lokaal en heb op de deur geklopt. Iemand zei dat ik naar binnen mocht. Het was de lerares van muziek. Dus ik had eerste les muziek. Maar.....

Pov. Ken
'Tak tak' mag ik naar binnen komen?

Pov. De lerares
Ja kom binnen.
We hebben een nieuwe leerling vandaag, genaamd ken.

Pov. Klasgenoten
Ken! Is dat...

Ken komt naar binnen.

Ken!! Oppa!!

Begon iedereen te schreeuwen.
Behalve twee meisjes.

Pov. Ken
(Wat is er met die meisjes! Waarom kijken mijn kant niet! Ik blijf nog steeds een nieuwe klasgenoot!😕)

Pov. De lerares
Rustig Iedereen!! Ken stel je zelf voor.

Pov. Ken
(Toen ik me aan het voorstellen was, bleef iedereen constant mijn naam te schreeuwen behalve die twee meisjes die met elkaar aan het praten waren.

Een uur later
De 2e les was beeldendevorming. Iets dat nog mee valt dacht ik. Maar toen ik naar binnen stapte hoorde ik ineens een piep geluid die mij gek maakte, die ik allen hoorde.

Pov. Klasgenoten
Oppa? gaat het? oppa!

pov. Ken
Tot ik hetzelfde schilderij zag die mijn vader schilderde. Stopte dat geluid maar ik had een vraag op dat moment. hoe kan dat? terwijl er maar een van is!

pov. Vader
Ik ging naar de schuur om de schilderij in de fik te steken.
Ik deed de deur open maar die stond er niet meer! waar is dat? Zou ken die gepakt hebben of....meschien kan de schilderij nu zelfs......

Pov. Ken
*Ik vroeg aan de leraar voor hoelang die er al is en hij zei dat het allang al staat.*
Dat wordt alleen maar erger!!

Pov. Een meisje (een van de 2 meisjes  die hem negeerden)
Wat wordt alleen maar erger?
En ik heet ji sung min namelijk. je kunt mij gewoon sung min noemen.

Pov. Ken
Leuk je te ontmoeten.
Het is alleen ik heb hoofdpijn.
(Haar vriendin kwam aanlopen. Ze lijkt heel erg anders dan sung min zei is anders dan de anderen. Wacht!! Die ketting die zij draagt. Het komt me heel bekend voor. Het lijkt niet zo geleden dat ik die ketting zag. Wie is dat? )
Sung min? is dat jou vriendin?

Pov. Sung min
Ja, dit is mijn vriendin sinds de kleuterklas. Ze heet namelijk soo mi.

Pov. Soort mi
Je bedoelt a soo mi. Maar je kunt mij wel gewoon soo mi noemen.

Pov. Ken
Leuk je te ontmoeten soo mi.
Haar ketting? ik weet het! Die ketting zag ik toen........

Haar ketting? ik weet het! Die ketting zag ik toen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

************************************

Sorry dat ik vandaag het verhaal korter heeft gemaakt. Ik had voor een PW moeten leren.
ik hoop Dat jullie als nog genoten hebben. En vergeet niet in de reacties te zetten wat jij ervan vond.

 En vergeet niet in de reacties te zetten wat jij ervan vond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

          ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Het levenloze schilderijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu