verdwenen

20 6 3
                                    

Ik stond op en wou naar beneden gaan maar ik hoorde iets schuiven. Ik keek achter me het HHH! Het schilderij is geschoven hoe kan dat?

Na een uur
Pov. Vader
Ken! ik ben thuis!
Ken? kom je niet?

Op dat moment werd ik boos maar ook bezorgd.
Ken!!
Ik ging naar de kamer van mijn zoon Maar hij was er niet!! Zijn kamer was leeg en de s-schilderij w-was op de grond. Ik probeerde hem te bellen maar ik had niet door dat zijn telefoon op zijn bed lag.

Pov. Ken ( op hetzelfde moment)
Waar ben ik?
Wat is dit voor plaats?

Het laatst wat ik me nog herinner is dat ik in mijn kamer was. Maar ik weet niet wat er daarna gebeurde.

Ik hoorde een soort kar geluid en voetstappen. Dus ging ik snel achter een boom verstoppen. Toen ik keek was het een oude man die bloemen in zijn kar heeft liggen. Deze soorten bloemen heb ik nog nooit eerder gezien.

De zwarte bloemen leken alsof  als je het aanraakt meteen dood gaat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De zwarte bloemen leken alsof  als je het aanraakt meteen dood gaat. Door over die bloemen na te denken had ik vergeten goed te verstoppen. Daardoor snapte Die man mij. Ik had geen andere keus behalve als een normale persoon te gedragen.

Pov. De oude man
Wat doe je daar jonge heer?
Weet je niet dat die struiken dodelijk zijn?

Pov. Ken
HHH j-jaa natuurlijk natuurlijk ik was die aan het onderzoeken ja aan het onderzoeken.

Maar de man keek of hij mij niet geloofde. Ik denk ook niet dat hij mij zou geloven. Zin kleding leken van 1600 te zijn. Maar toch was alles anders.

Pov. De oude man
Waar kom je vandaan jonge heer?
Jij bent zeker niet van hier.😌
Ben jij misschien uit een andere Koninkrijk?

Pov. Ken
Nee nee ik ben hier geboren het is alleen. ik ben in een andere koninkrijk geboren.

De man schudde met zijn hoofd.

Pov. De oude man
Ah zo dus. Ik heb nog veel werk te doen. En pas op voor giftige struiken!

Pov. Ken
Nadat de oude man weg liep ben ik achter hem gaan lopen zonder dat hij iets merkte. Ik wist niet waar ik heen moest dus has ik geen andere  oplossing.
Maar!! In een oogopslag verdween de man en de vogels leken stambeelden te zijn in de lucht. De groene bladeren die er vielen bleven in de lucht hangen of waren die altijd zo. Wat gebeurde er? daarna viel ik op de grond.

Toen ik wakker werd heb ik me zelf in mijn kamer gevonden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ik wakker werd heb ik me zelf in mijn kamer gevonden. Ik dacht dat het een droom was. Maar toen mijn vader ineens de deur opendeed en verbaasd keek realliseeerde ik me dat het geen droom was.

pov. Vader
Ken! Waar was je gebleven?! weetje hoe ongerust ik was ik wou bijna de politie bellen om jou te zoeken. Zeg waar ging je naar toe?! En waarom is die schilderij op de grond!?

Pov. Ken
Ik? Ik ging nergens naartoe ik was..... aan het slapen.

Mijn vader keek nog bozer dus besloot ik de waarheid aan hem te vertellen zelfs al hij dat niet gaat geloven.

Oke pap ik zeg het wel. Geloof mij ik ben niet eens mijn kamer uitgegaan maar toen ik naar benenden wou gaan hoorde ik iets schuiven en toen ik keek was het het schilderij en daarna werd ik wakker in een plek waar heel veel rare bezondere planten groeien en later stopte alles met bewegen en ik werd net wakker en vond me zelf in mijn bed liggen. Dus ik dacht misschien was het een droom.
Mijn vader keek me bezorgd aan. Hij zei dat ik moet rusten en heeft niks verder gevraagd over de schilderij.

Volgende dag.
Pov. Vader
Ken! kom je even?

pov. Ken
Ja ik kom zo!
Wat wil mijn vader?
Ja pap. hier ben ik!

Pov. Vader
Ga zitten ken. Ik wil even met jou praten.
van af vandaag ga je naar school naar een speciale school.

Pov. Ken
Wat?! Naar een speciale school!!

Pov. Vader
Het is een school waar je kunt studeren en tegelijkertijd meer over muziek leert. Ken!

Pov. Ken
Pap maar vixx dan!! Ik kan vixx niet verlaten.

Pov. Vader
Ken! niemand zei dat je vixx moet verlaten. ik zei dat je naar school gaat. En ja! Ik heb met de directeur gesproken en ik heb hem gevraagd om jou vakantie te geven. En hij had geen probleem. Dus begin september volgende week ga je naar toe snap je!!

Pov. Ken
Pap! Doe dit mij niet aan!!

Pov. Vader
Ken! eind excuus!
(In gedachten) dat moet ken. ik heb geen ander manier om jou te beschermen.

Pov  ken
Oke dan! Ik ga, maar ik wil iets er voor.

Pov. Vader
Ken! dat Doe ik voor jou! Oke zeg wat wil je.

Pov. Ken
Ik wil mijn schilderij terug die staat niet meer in mijn kamer.

Pov. Vader
Jou schilderij!!
(In gedahten)dat is warom ik jou naar die school stuur. vraag alles behalve die schilderij ken. Ik kan je die niet geven. Sorry.
Wat? Heb jij die niet? Ik heb die niet gezien.

Pov. Ken
Pap! Weetje zeker?!
(ik weet niet waarom ik dat niet kan geloven. Het lijkt of mijn vader iets van mij verbergt. Ik kom wel achter!)

************************************
Komt ken wel achter wat zijn vader verbergt? Zal hij hierdooor zijn onderzoek vergeten naar hoe zijn moeder verdwenen is? En wat voor school zou dat school zijn?
Op deze vragen komen we achter in de volgende delen. Dus als je nieuwsgierig bent. Lees zeker de volgende delen. En vergeet niet te stemmen als jullie het leuk vonden.😇

                ❤❤❤❤❤❤❤❤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

                ❤❤❤❤❤❤❤❤

Het levenloze schilderijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu