Ik hoorde ineens het geschreeuw van mijn moeder ik draaide om, maar mijn moeder was er niet!! Ik keek alle kanten op. Ik wist niet wat ik moest doen. ik begon mijn moeder te roepen maar er was geen antwoord. Het enige wat nog door mijn oren heen gaat is het geschreeuw van mijn moeder. Maar!! Ineens dacht ik aan die onbekende die mij allang waarschuwde. Zal hij het zijn maar hoe kan dat. Dat mijn moeder ineens verdween. Ik kon alleen mijn vader op dat moment bellen....
Gesperk: ken - vader
K: pap😢V: wat is er ken?!?
K: mijn moeder.....
V: wat is er gebeurd?
K: mijn moeder is verdwenen.!
V: wat? verdwenen? Ken meen je dit nou. Misschien is ze naar de supermarkt gegaan.
K: pap!! Geloof mij ik zeg dat mijn moeder is verdwenen. Ik zat met haar thee te drinken en toen ik bij de keuken deur was, hoorde ik mijn moeder schreeuwen. Ik draaide me om maar mijn moeder was er niet!!
Hoeveel ze daarna hebben naar gezocht vonden ze haar niet iedereen dacht dat zijn moeder overleden is. Maar dat geldt voor ken niet. Als wat hij zag. Hij kon niet geloven dat zijn moeder overleden is. Dus besloot hij naar de misdadiger te zoeken en de onbekende. (Zou misschien de onbekende de misdadiger zijn?).
Nu. ken (9 jaar later)
Pov. Ken (gedachten)
Elke dag denk ik aan mijn moeder😔.
Nu zelfs ik in een van de beroemdste banden zit heb ik nog nooit een enge hater gezien of iemand die mij serieus wou vermoorden. Maar het enige wat ik tot nu toe weet over de misdadiger is dat hij iemand die mij beter kent dan ik me zelf.Pov. Vader
Ken ik ben thuis!Het enige persoon dat ik nog heb is mijn zoon. Na de dood van mijn vrouw. Heeft hij een trauma gelopen. hij kan niet geloven dat zijn moeder echt dood is. Ik was niet in het begin mee eens dat hij zijn school verliet een een zanger werd, maar dat is het enige wat ik nog voor hem kan doen.
Pov. Ken
Pap! kom je even?Pov. Vader
Oke ik kom! (Het gaat zeker om zijn nieuwe mv 😃)Pov. Ken
Pap wat vind je hiervan. Welke lettertype past het best bij?Pov. Vader
Ik heb jou toch verteld. Ik ben niet zo goed in zulke dingen. Waarom vraag je het niet aan je vrienden.Pov. Ken
Dan moet ik mijn vrienden bellen. Maar Ga je nog ergens naar toe?Pov. Vader
Waarom? Heb je iets nodig?Pov. Ken
Nee, ik vroeg me allen af..... of weetje laat maar.Pov. Vader
Oke, ik ga nu!👋Pov. Ken
Doei
Ik bel eventjes Leo misschien weet hij welke lettertype er bij zou passen.(Berichten)
K: hoi Leo, welk lettertype zou het best passen bij de nieuwe mv?2 uur later
K: Leo!! Scott je mijPov. Ken
Wacht is even waarom krijg ik vandaag geen meldingen binnen
Ik bel Hyuk even..... hhh buiten bereik?!
Door vermoeidheid ging ik slapen.
Ik zat voor mijn slaap na te denken over alle dingen die in de laatste jaren is gebeurt. En hoe vixx is ontwikkeld tot een werld beroemde band. Tot ik in slaap viel. Maar na dat ik in slaap viel voelde ik of ik viel in een zwarte ruimte zonder einde en door dat gevoel werd ik wakker. Maar kort na viel ik weer in slaap het enige wat kan herinneren is dat ik iets droomde en wat ik droomde .......Droom.
Ik was op enn plaats waar het allemaal groen was en veel bloemen waren. Ik hoorde iemand mijn naam roepen. Dus ging ik die kant op ik bleef de stem volgen tot ik bij een plaats dat op een dorpje lijkt. Ik keek door de mensen heen of ik degene Die mij riep te vinden ik kon hem niet vinden en ineens verdween iedereen. Het leek of het ineens een onbewoonde dorp lijkt die spookt. En op dat moment hoorde ik een stem. Een stem die ik herkende. Diegene was achter mij. Moet ik nu naar achteren kijken. Ik twijfelde niet ik keek en mijn moeder stond daar.. ik bleef een tijdje naar haar kijken ik wou naar mijn moeder toe rennen ik het niet tot mijn moeder in de lucht verdween. Maar het was niet het einde van mijn droom. ik zag mezelf onder een boom zitten. Zo voelde ik het minstens. er was nog iemand er bij. Maar ik kon zijn gezicht niet zien. Dat was mijn droom. Toen ik wakker werd. Realiseerde ik me dat het een droom was. En keek naar de muur waar het schilderij hangt. DE SCHILDERIJ!! die is hetzelfde. Hoe kan dat! Is dat misschien ik de laatste tijd slecht slaap?
Het schilderij dat mijn vader childerde bij mijn geboorte die hij zelf een naam voor heeft verzonnen "het levenlose schilderij" dat noemde hij omdat het zo echt lijkt maar toch geen leven heeft net zoals een stambeeld.
Ik stond op en wou naar beneden gaan maar ik hoorde iets schuiven...... hoe??************************************
Ik hoop dat jullie genoten hebben.
Ik wil zeker dat jullie mijn verhaal tot nu toe vinden. En als jullie iets niet begrijpen please laat het in de reacties achter dan kan ik het aanpassen/uitleggen.
JE LEEST
Het levenloze schilderij
FanficBij de geboorte van ken heeft zijn vader een schilderij geschilderd onder de naam het levenlose schilderij. op de 15e verjaardag van Mark verdwijnt zijn moeder op mysterieuze omstandigheden. ze konden haar niet vinden. Tot een dag wanneer hij een dr...