Ni cerita aku dalam ms power vs mrs cool.Haha aku ada power ke,ye aku memang ada power yang orang lain tak ada. Nak tau apa kuasa aku nanti episode yang akan datang.Aku merupakan seorang anak datuk,ibuku seorang designer,aku juga mempunyai seorang abang yang banjet handsome,namanya Muhd Amar Qalif,aku panggil dia Amar. Nampak keluarga aku ramai tapi muka aku pun diorang jijik nak tengok. Diorang kata aku tak layak jadi anak diorang sebab pembawa sial,malang,dah tu ada anak ada penyakit (kuasa aku). Semua orang takut nak dekat dengan aku sebab diorang kata aq nk bakar diorang. Ha! Kat situ aku dah kasi petunjuk tentang kuasa aku.
Lupa nak bagi tahu nama aku Nur Syahqila Alia,orang panggil aku Syah. Aku punya kawan yang tak berapa baik sebab sekepala dengan aku iaitu Dina aku panggil dia D. Aku dikatakan gangster kerana aku berada di bawah jagaan ketua mafia, pengikut-pengikutnya nya memanggilnya dengan gelaran King. Aku merupakan ace di kalangan pengikut King kerana aku merupakan penembak jarak jauh yang terhandal. Di sekolah,aku dan D merupakan pelajar form 4 dan berada di kelas yang 3. Walaupun kami seorang gangster tetapi kami aktif dalam sukan dan akademik.
Selain itu kami juga terkenal dengan kecantikan sehingga imej asal kami ditutup oleh kecantikan. Kami berdua sentiasa melakukan kesalahan disiplin dari ponteng sehingga ke membunuh namun membunuh hanya aku. Siapa je yang tau aku punya kuasa? Jawapannya hanya D dan King yang mengetahui kuasa aku,mama dan papa?memang taklah kan.
Aku suka dengan kesunyian sehinggakan ramai yang menganggap aku ni lonely,tapi peduli apa aq.Aq mempunyai satu peristiwa hitam yang telah menyebabkan keluargaku membenci aku. Nak tahu peristiwa apa?korang fikir dulu nanti baru aku jawab ok. Hampir seharian aku akan habiskan masa aku kat latihan menembak dan untuk pengetahuan korang tak da sapa tau aku masuk mafia termasuklah D,aku tak nak dia jadi jahan*m macam aku. Tiba-tiba jadi moody pulak. Apa lagi aku nk desribe eh, Ha! Tinggi aku 156 dan berat 43kg,lihat disitu betapa pendeknya aku. Korang bayangkan sendiri muka aku macam mana,ok aku ada 2 mata 1 hidung dan 1 mulut. Hahaha padan muka,semua yang allah cipta adalah makhluk yang cantik jadi x payah diperbandingkan.
Ok aku rasa tu je kut tentang diri aku kalau nk lebih bayar ah, ok aku gurau yang tak berapa nak jadi jadi kalau nak tanya pasal aku tanya kat writer aku,jangan cari aku sebab kalau cari memang x akan jumpa.
Ok tunggu aku di episode seterusnya tapi sebelum tu vote lah banyak-banyak baru writer dan aku akan muncul di episode seterusnya. Bye......
YOU ARE READING
MS POWER [Hiatus]
Fantasymengisahkn seorang remaja perempuan yg mempunyai eleman kuasa yang menakjubkn dan mampu menguasai dunia.Namun kisahnya tidak seperti yang dijangkan,dia seorang yg gangster sehingga dibuang sekolah.Kemudian di sekolah barunya dia telah menutup imejny...