Bab 6

77 7 0
                                    

Aq bangun dari tidur dah pukul 12.30 mlm. Aq pun keluar dari bilik sebab aq haus,tengah aq jalan,aq dengar ada suara seseorang,bila aq toleh x da orang,rupanya ibu aq tengah solat. Aq pun ngendap sikit,tengok tengok mak aq nangis,aq apa lagi larilah!,tau sebab apa?keluarga aq semua keluar gi rumah kawan mak aq,jadi tadi tu..sapa?. Terus aq pecut masuk bilik seram do,meremang bulu ketiak aq wei!!. Aq pun bangun,mandi,gosok gigi,pakai baju tapi hari ni aq pakai baju pj,Yeah!!benda yang ramai budak suka,sebab apa?malas gosok baju,sapa sama high-5 sikit. Aq siap siap lepas tu turun bawah,kat bawah yang paling mengejutkan ibu boleh cakap"selamat pagi syah,makan jom"seumur hidup wei,mak aq tak pernah ajak aq makan,aq pum jawab"err...syah rasa syah akan makan kan sekolah jelah,assalamualaikum"aq cepat-cepat blah,seram wei,nanti jadi macam malam semalam,err..seram aq. Aq pun gi sekolah naik motor,sampai kat sekolah,si Rina dh tegur aq ,dia cakap"hai syah!""err...hai""lambatnya,awak sampai,sebagai denda....kejarlah!!""wei!aiskrim aq tu". Dari mana aq dpt aiskrim?jangan tanya. Tengah duk lari-lari,tiba-tiba rina berlanggar dengan mrs cool iaitu Amar dan aiskrim tertepek kat baju amar. Persoalannya,apa reaksi amar dan apa akan jadi pada aq dan rina??tunggu bab seterusnya dalam ms power vs mr cool.

MS POWER [Hiatus]Where stories live. Discover now