Rupanya diorang kesini kerana king menyuruh aq datang ke gudang persembunyiannya,aku kata kat diorang"lain kali kalau nk datang jangan serba hitam,kalau kantoi macam mana?nk bertanggungjawab""sorry ah syah,kitaorang tergesa gesa""dah habis kn balik ah"diorang pun balik dan aq masuk balik dalam sekolah sebab apa?aq lupa aq bawak moto gi sekolah. Sebelum aq balik aq gi taman jap sambil makan aiskrim,aku menikmati pemandangan tiba tiba aq ternampak sebuah keluarga yang amat bahagia dimana ketika anak perempuan bergaduh dengan abangnya,ibu dan ayah nya datang memujuk. Aq pun teringin nak dibelai,dipujuk tapi apakan daya nasi dah jadi bubur disebabkan satu peristiwa semua keluarga membenci aq. Aq menitiskn air mata sambil berkata"Ya allah ampuni aku bukan aq yang ingin melakukan perkara sekeji itu,itu semua perbuatan dark side ku ya allah,kembalikanlah keluarga yang aku sayang aq x kuat ya allah"
Flashback...
"Adik kau buat apa ni dik jangan macam macam"" aku nk bunuh korang semua,korang tahu korang dah buat jack mati""adik,adik tahu kan jack tu pembunuh jack tu memang patut mati"papa cakap,lepastu ibu pulak ckp"abang apa awak cakap ni,sayang jack mati seban ketentuan allah, bukan sebab kami""ah!aq peduli apa mati kau ibu!""Adik!"lalu sebelum sempat dia nk membunuh ibu telah berlaku pergelutan dan secara x sengaja aq telah menusuk perutnya,aq tergaman,lalu papa dan ibu menolakku,ibu meraung memanggil nama adikku dan diorang terus membenciku dan terus menanggap aku pembunuh.
End fleshback
Kemudian time dok aq menangis ada orang hulur tisu dan rupanya itu adalah budak perempuan tadi"akak,nah tisu jangan nangis tau""terima kasih"budak tu pun cepat cepat balik kat keluarga dia dan aq sempat menghadiahkan senyuman. Aq pun lap air mata then aq balik rumah. Sebelum sampai rumah aq nampak ada orang rompak seorang makcik aq apa lagi gunakan kuasa kedua ku iaitu graviti,aq angkat perompak tu then lempar dia ke bawah,lintang pukang perompak tu lari. Sampai je kat rumah ibu tanya"ha,kau gi mana baru balik,pergi membunuh lagi,aq menyesal lah ada anak macam kau dasar pembunuh kalau x disebabkan kau pasti adik kau hidup lagi,dasar binatang"aq geram aq lawan balik"ibu syah penatlah tak habis habis kata syah pembunuh kalau x disebabkan syah ibu dah lama MATIlah huh...!". Aq pun masuk bilik sambil menangis sehingga aq tertido manakala ibu terasa sentap"ya allah adakah aku salah,x,aku x salah dia pembunuh ya dia memang pembunuh"lalu ibu pun menyiapkan makan malam.
YOU ARE READING
MS POWER [Hiatus]
Fantasymengisahkn seorang remaja perempuan yg mempunyai eleman kuasa yang menakjubkn dan mampu menguasai dunia.Namun kisahnya tidak seperti yang dijangkan,dia seorang yg gangster sehingga dibuang sekolah.Kemudian di sekolah barunya dia telah menutup imejny...