Аз съм Милан. На 26 години и съм приятел на Жоро- гаджето на Галя.Галя е собственичка на квартирата, която й е подарък от бившия й- Бранко и в която живее а още 3 съквартирантки- Стела, Зара и Стефания.
Един съвсем нормален ден Галя излезе до магазина, но там я чакаха неприятели. Те я сграпчиха и я отвлякоха. Аз не бях там, но Галя ми го разказа и е било доста мъчително. Завели са я в стара фабрика и 2 дни е стояла вързана. Жоро се обади на негов човек и отиде с 2 мутри. Мутрите се справиха с охраната, а Жоро- с човека,който беше плътно до Галя
Жоро отвърза Галя и започнаха да бягат. Качиха се в колата и Жоро я подкара, но започнаха да ги преследват. След дълга гонка Жоро направи много дрифтофе и накрая лошите паднаха в канавката и колата гръмна. Галя започна да плаче. Жоро се опитваше да я успокои, но тя плачеше с дни и не можеше да спи от страх да не дойдат да я отвлечат отново.След известно време Галя щеше да заминава в Родопите с Жоро. Тя беше отишла на фризьор и докато чакаше фризьорката видя мъжа, който я беше отвлякъл. Тя веднага звънна на Жоро и той дойде с хората си, но човекът, който я отвлече се измъкна и си тръгна. Нейните съквартирантки не й повярваха, понеже след случката тя много се параноясваше. През следващите 2-3 дни Жоро беше изпратил двама негови приятели, да я пазят. Галя му казала, че не се чувства комфортно в тяхната компания и му казала, че ще се запише на курс за самоотбрана. Жоро трудно се е съгласил. Галя дойде да се запише на курса и така се запознахме. Още когато дойде да се запише тя ми се стори доста симпатична. Тренировките започнаха. Галя имаше потенциал и имахме голям прогрес.
~Следва ПРОДЪЛЖЕНИЕ ~
~To be CONTINUED ~