TRIK PART 1: HAK WIEPRZA
W opisie napisałam też o trikach prawda? Więc tak pomyślałam, że wypadałoby w końcu coś wstawić w związku z tym XD
Może wpierw zacznijmy od naszego ukochanego tanka czyli Wieprza.
Zapewne znacie historię o legendarnym haku, który przeciągał gracza przez całą mapę, gdzie potem za jednym strzałem zabijało się taką osobę?
No cóż w końcu i na biedny hak Wieprza przyszedł czas. W zeszłym roku został znerfiony wraz z strzałem i teraz trzeba bardziej się wysilić by złapać gracza na hak. Ale! Wciąż jest ale! Zapewne miewaliście taką sytuacje, że jak graliście takim Wieprzykiem i udało się wam złapać kogoś na hak i myśleliście sobie O SUPER ZŁAPAŁEM/AM GOŚCIA I ZARAZ GO ZABIJE, a tu nagle strzał... Gracz przeżył i zdążył uciec od ciebie na bezpieczną odległość. Zapewne potem mieliście wkurw na najwyższym poziomie prawda?
Lecz jest na to sposób, by móc zabić gracza jednym strzałem nawet takie wytrzymałe postacie jak Mei, Żniwiarz i Pięść Zagłady (czyli postacie z 250 hp).
Ostatnio jak grywałam Wieprzem i oglądałam kilka filmików to zauważyłam, że większość graczy nieświadomie popełniało ten sam błąd (w tym i ja oczywiście), który sprawia, że nie zabijają jednym strzałem gracza, którego złapali na haku.
Nie celowali w głowę.
Taki ponoć jasny szczegół, a większość graczy właśnie to robi. Łapali kogoś na hak i nie przestawiali celownik na głowę wroga. I jak widzicie o to jego wynik, jak celuje się w nogi czy tułów.
A wystarczy tylko przestawić celownik na głowę przeciwnika i strzelić pierwszym trybem broni. Ponieważ i też zdarzało się, że gracze używali drugiego trybu broni Wieprza, który jest bardziej na dalszy zasięg niż krótki.
Tak, więc podsumowując:
Jak już złapiecie kogoś na haka, celujcie w głowę, używając pierwszego trybu broni.
I tyle w tym filozofii.
Jeśli macie jakieś uwagi to zapraszam do dyskusji w komentarzach, spróbuje w miarę możliwości na nie odpowiedzieć. No i też jak oceniacie taki mały poradnik?
CZYTASZ
Overwatch | Ciekawostki i inne pierdoły [Zakończone]
De TodoBędę tutaj wstawiać ciekawostki, teorie, fakty o postaciach z Overwatcha, lub o samej grze oraz triki, które można wykorzystać w grze. Czyli po prostu ciekawostki i inne pierdoły. #28 w Losowo - 03. 06. 2018 #40 w Losowo - 26. 05. 2018 #53 w Losowo...