cap 9

15 4 0
                                    

Mă grăbesc acasă pt a lua prânzul cu mătușa dar spre dezamăgirea mea ajuns mâine și toată lumea e plecata deci azi va fi o zi extrem de plictisitoare.
Urc in camera sia arunc in pat.
Dacă părinții mei erau acum aici nu cred că era la fel de plictisitor.
Merg in baie și fac contact cu podeaua rece.Imi fac un dus și constat că mi-am uitat hainele pe pat.
Ies din baie și constat că am un vizitator.
-Aaaaaa!!!!!ce dracu cauți aici.strig eu strângându mi prosopul de pe mine.
-Aaaaaa....sa...așa....se bâlbâie Sungmin.
-Se trebui să ieși afară acum...și iese că o furtuna .
Mă îmbrac cu niste schini negri tăiați un tricou albastru și îmi iau papuci și ies din camera.
-Ce est?întreb eu
-1imi pare rău
2 am venit să îi iau lui Joshua telefonul.Noi o sa din jos sa nu cobori .spune el și pleacă.
-Nici nu aveam de gând.strig eu  și se aude o voce de băiat necunoscut de jos.
-Speram.
Nu mai spun nimic și întru in camera .
Am plănuit să mă uit doar la seriale azi plângând ,râzând și iar plângând că s-au terminat.

                    *****

După câteva ore bune eram adormita .M-am uitat iar la Doctorat ,Doctor strângere,D-day cam la toate cele cu doctori .
Decid sa vad ce fac băieți jos îmi iau telefonul și cobor.
Când sunt în fata sufrageriei telefonul incepe sa vibreze.
-La multi ani Hyuna!îmi spune mătușa.
-Multume....nu pot nici sa termin cum intru in sufragerie că o gașcă de copii că la grădiniță sar la propriu pe mine.
-La multi ani !!!!!!
-Wow wwwww !!!!!!!!!spun eu surprinsa.
-La multi ani soro!îmi spun  frați mei.
-Chan!!!ce dor mi-a fost de tine.si sar în brațele lui lasand-o pe Adison cu ochi in soare.
-Si mie micuțo !și mă pupa pe frunte.
-Awwww!spun eu
-Atunci sa înceapă Petrecere .strigă Minho
-Eu sunt in pijama .spun eu arătând spre pijamalele mele albastre cu pinguini .
-Awwww,spune Adison .De asta m-am pregătit.Aratandumi o rochie neagra .
-Nu port asta nici în ruptul capului .rămân în pijamale oricum sunt gazda.
-Cum vrei tu.spune și muzică și toată lumea se întoarce la treabă lor.
-Dragute pijamale îmi spune Mark.
-Tu ce cauți aici.
-Sunt la ziua ta .
-Ma rog ,spun și plec.
Mă așez pe canapea uitandusma la lichidul verde din pahar .
-E doar suc.se aude o voce care se așează lângă mine.
Îmi întorc capul și văd un băiat roșcat așezat langa .
-Imi plac pijamalele cred că sunt potrivite pt o petrecere.
-Mersi...spun eu .
-Eu sunt Kevin .spune și îmi arată un zâmbet.
-Eu sunt Hyuna .....
-Sarbatorita?
-Da ,am împlinit 16 ani.Yey!spun eu fericita.
-Imi place de tine .Ești drăguță.
-Awwww,mersi .spun cu un zâmbet când aud soneria.
Mă grăbesc să deschid și văd un bărbat cu o cutie .
-Da ,spun eu liniștită.
-Hyuna Vintsant.ma întreabă.
-Da
-Poftiti ,semnați.
Semnez și îmi umană cutia.
-Ce este?mă întreabă Joshua.
-Se unde să știu eu .spun eu
Incep sa caut numele expediați rului și găsesc numele bunicului.
-E de la bunici !!!strig eu că toți se întorc.Deschid nerăbdătoare cutia și găsesc un plic ,un tricou și o cutiuță.

Deschid nerăbdătoare cutia și găsesc un plic ,un tricou și o cutiuță

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.




Deschid cutia și văd o brățară.





Vad ca bunicul știe ce gusturi am.







Deschid scrisoarea și ncrp sa citesc.

,,Draga mea nepoata in primul rand eu îți urez La multi ani .Sper sa ai o zi de naștere fabuloasa.Chiar dacă acum treci prin momente grele eu te susțin .Sper sa te poți adapta la noua școală.
Brățară trebuia să fie de la părinții tăi pentru tine.Cu ajutorul tuturor sper sa treci peste tot .
Îți urez ce este mai bun.

              Cu drag bunicu"

Fără să îmi dau seama o lacrima își face apariția pe obrazul meu Erik se apropie și mă îmbrățișează.Toti se uitau la noi că la un cuplu dar eu îl iubesc pe Erik in alt fel.
După ce fiecare își văzu de ale lor am ieșit afară.
Lângă mine se așeză Sungmin cu un zâmbet pe față isi împreunează degetele cu ale mele și se uită la cer.
Gestul mi-a dat o anumită putere terestră care doar eu o știu.
Îmi așez capul și îi șoptesc.
-Multumesc...spun eu și el doar zâmbește și ne uitam la stelele căzătoare.

Crezi In Fantome...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum