6:30-kor keltem nagyon fáradt voltam, de anya már szólt hogy kész a reggeli. Boldog voltam mert holnaptól már nyári szünet, gyorsan felöltöztem és futottam lefelé a lépcsőn mikor a kutyámnak (Robin) a játékára ráléptem, és majdnem leestem a lépcsőn. Anya pirítost készített. Meg reggeliztem, majd felmentem és készülődtem,késöbb elindultam az iskolába.Nagyon meleg volt, és semmi kedvem nem volt menni suliba. A szomszédunkkal Dave-vel mentünk, útközben elbeszélgettünk így hamar az iskolához értünk nagyon jó barátok vagyunk talán lehetne több is, de van neki barátnője Kim... nem tudom mit eszik rajta egy liba, és a háta mögött csalja, de nem akarom összetörni azzal, hogy elmondom neki az igazat. Becsöngettek, ez a nap más volt mint a többi, mert az osztályfőnök elvisz minket csúzdaparkba, ez az egy ami jó ezen a napon. A barátnőmmel Laurával a csúzdaparkban stíröltünk egy helyes szőkés barna kék szemű fiút. Nagyon vörös voltam, elkezdtük követni a fiút ,észrevett elmosolyodott. Egy hirtelen mozdulattal Laura neki lökött, de én elestem, viszont ő oda sietett és fel segített. Elakadt a szavam a barátnőm meg csak nevett, majd megtudtam hogy a fiúnak Dan a neve én is bemutatkoztam majd elfutott. Nagyon meglepődtünk Laurával ,a történtek után a csúzdaparkban elkezdtük keresni, de nem találtuk sehol. Majd gyülekeztünk, átöltöztünk és visszaindultunk a suliba. Amint vissza értünk haza rohantam, rögtön ráírtam mindenkire hogy ismerik-e Dan-t, hova jár iskolába, hol lakik. Senki nem ismerte, megéheztem rendeltem pizzát a kedvencemet. Amikor kiért a pizza futár kifizettem a pizzát majd falatozni kezdtem. Pár perc múlva Laura hív hogy megtalálta a teljes nevét a fiúnak Colc Dan. Annyira örültem, hogy megtudtam a nevét, hogy véletlenül magamra öntöttem a colát, így moshattam ki a ruhám. Anya hazaért (apa külföldön dolgozik nem nagyon látom), gyorsan átöltöztem. Vacsiztunk gabonapelyhet ettem. Este még sokáig cseteltem a barátnőmmel és kémkedtünk Dan után. Szerelmes vagyok belé jöttem rá, de nem tudtuk csak a nevét, de semmi nem volt fenn a neten. Éjfélkor feküdtem le hulla fáradtam és Dan-re gondoltam.
BINABASA MO ANG
The Summer Love
RomanceSziasztok ez a könyv egy 15 éves lánynak az életéről szól, amely a nyári vakáció idején teljesen megváltozik. Főképp amikor találkozik azzal a fiúval...