Açıklama: Karakterlerimiz lise 3. sınıfa geçene kadar ilk bi kaç bölümde geçmişten yüzeysel olarak bahsedeceğim.Onun dışında zamanla hikaye içindeki kesitlerle sizleri aydınlatmaya çalışacağım .Henüz ilk hikayem. :) Teknik bakımdan zayıfım haliyle. :) Keyifli okumalar..
Lise... Tanıdığım bir çok insanın dönüm noktasıydı ,benim? benim öyle olacak mıydı ? Kafamı kurcalayan onca sorudan sonra gözlerimi yumdum yarın bi hayli zor ve heyecanlı geçecekti.
Bembeyaz bi elbiseyle kırlarda koşuyordum ,kulağıma hafif hafif gelen kuş ve su sesleri ...Yaklaşıyorlardı sanki üzerime yüzlerce kuş geliyor gibi sesler ,başımı ağrıdan çatlatacak hatta beş bin parçaya ayıracak türden kuş sesleri,kuş sesleri...Oha alarm! Hızla yataktan fırladım ,geceden ütülediğim okul formamı üstüme geçirdim ve aynanın karşısına koştum . Düzleştiricimi alıp saçlarımı pırasa gibi dümdüz yaptım .Annem yine saçlarıma işkence ettiğimi görürse beni lisenin daha ilk gününde kocaya verirdi. Vermezdi ya yok yok vermezdi ama anlaşamıyorduk işte bir türlü.Neymiş lüle lüle saçlarım varmışta içine etmişim keyfimden yapıyorum sanki karman çorman oluyor o saçlar anne.Daha fazla oyalanmadan rimelimide sürüp mutfağa koştum bardaktaki portakal suyumu içerken bir yandan da parfümümü sıktım .Imm mis gibi.
Arabanın kapısını düşmanımın arabasıymış gibi çarptım.kuzenimden de sert bi bakış yedim tabi,lanet olası ahmak .
Derin bi nefes aldım ve okulu kapısından ilk adımımı attım.Sıcak bi havası vardı minik bir kantin ,oldukça büyük ağaçlarla kaplı bir bahçe ,kamelyalar,kalabalık öğrenci grupları.Bir tek yalnız olan ben miyim diyecekken Meralle göz göze geldim . Dershaneden arkadaşım olur kendisi,oldukça inek ve birde fazlasıyla konuşkan hatta biraz fazla konuşkan,çekilemeyecek kadar .
Meralle aynı sınıftaydık ,kimseyi tanımadığımız için yan yana oturduk.Herkes oldukça sıcak kanlı ve güler yüzlü görünüyordu,benim gibi.İlk gün taktiği sıcak ol ki herkes seninle kaynaşsın ,rahat olursun .Palavra herkes sadece mal mal gülüyor.
2 Ay Sonra
Kızlarla kantinden çıkmış okulun spor salonuna ilerliyorduk.Berille bir kaç gündür dikkatimizi çeken birileri vardı sürekli yanlarından geçerken laf atıyor dikkatimizi çekmeye çalışıyorlardı,yine öyle oldu.
"Ortada ki bak ,hayır diğeri oğlum saçları açık olanı diyorum " Bingo o bendim ,ve kahveyi elime döktüm ,gerizekalı ben ! Çok aptalım rezillik yani . Hiç bozmadan köşeyi dönünceye dek bekledim ve döner dönmez bağırmaya başadım ,elim çok acıyordu .Beril dayanamayıp gülmeye başladı.Salak kız. Suratına saf saf bakarken dayanamadım ve tebessüm ettim daha sonra benimde kahkahalarım duyuldu.
Her şey tamda burda başlamıştı...