2.Bölüm*Followlaşmak

68 17 5
                                    

Lanet kuzenim yine sabahın köründe gelip uyandırmıştı oysa ki kalkmama daha yarım saat vardı.İşe yetişmesi için erkenden çıktık.Serdar her ne kadar benden epey bir büyük olsada iyi anlaşabilmeyi başardığım bir kuzenimdi,tek sorunumuz sabahları beni okula erken bırakmasıydı.Arabadan tek kelime etmeden surat asarak indim Serdar ise buruk bir gülümseme kondurdu yüzüne.Hızlı adımlarla okula girdim,oradaydı.Günlerdir nereye baksam orada bitiyordu bazen denk geldiğini düşünüyorum ama bu kadar fazla karşılaşmak tesadüf olamaz gibi geliyordu.Kollarımı açarak bana koşan Berili kucakladım.Gözlerimi bay romantik olayandan ayıramıyordum,Berille okulun orta yerinde garip bir şekilde kucaklaşıp sağa sola sallandığımızda güldü.Olağan üstü güzellikte dolgun dudakları kıvrıldı ve bembeyaz dişleri ortaya çıktı.

Omuz silkip yanımda cırlayan Berile döndüm.Konuşuyor ama ben hiç bir şey anlayamıyordum.İşaret  parmağıyla köprücük kemiğimin üzerini dürttüğünde kafamı sallayıp kendime gelmeye çalıştım.

"Kızım iyimisin sen ya ?"Değilim! Şu lanet olası hayvan kaç gündür sabırsızca beklediğim halde hiç bir şekilde harekete geçmedi.

"Değilim sanırım.Şuna bak nasıl rahat hareket ediyor sanki geçen hafta hiç bir şey olmadı."Sahi ne olmuştu ki ? Ben tam bir kezban gibi davranıp çocuğu dalga geçer gibi reddetmemişmiydim? Niye bekliyordum ki ?Berille ikimiz ellerimiz belimizde saçma sapan hareketler yapan erkek grubuna odaklanmıştık.

"EE bebeiş sen istemiyorum demedin mi ? Şimdi ne bu atarlar ?"

"Kızım  bir ciddi ol ya Allahın ergeni!Çantanı kafana geçiricem bak ,alışkın değilim ben böyle şeylere...İlgisi çok çabuk dağıldı."Beril gözlerini pörtletip bana baktı ve ağzını o şeklinde açtı sonra düz bir çizgi haline getirdi.Evet şimdi bir çığlık koparacaktı.Ne zaman bunu yapsa aynı şey oluyor.Dişiml dudaklarımı koparmaya çalışmaktan vazgeçip sırıttım,topuklamalıydım.

"Oha" diye fısıldadı!Fısıldadı Beril fısıldadı büyük başarı.Derin bir nefs aldım ve gözlerimi kapattım.

"Sen ondan hoşlanıyorsun iananmıyorum Melak ondan hoşlanıyorsun...Yuh yuh inanamıyorum reddettin ve şimdi ondan hoşlanıyorsun."Rezil olmuştum.Arkama dahi bakmadan hızlı adımlarla okul binasına girdim.İnsan bağırırda o kadar çok mu bağırır. Romantik olmayan bayımızın bile dikkatini çekmişti.Of Beril.

Batuhan çantasını resmen suratıma fırlattı. "Günaydın güzellik."Bu çocuğa nasıl bir sıfat yakıştırmam gerektiğini henüz bulamadım,bazen hayvanın ta kendisi bazen çok kibar bazen eşsiz şekilde düşünceli bazen ise bir şempanze gibi.

"Utanma hayatım istersen tüm sınıfın çantalarını suratıma geçir eğlenmiş oluruz!"

"Ters tarafından mı kalktın Melek?" Cevap vermedim.

"Melekkk?" Konuşmayacağım işte.Az insan olmayı öğrenin.

"Melek diyorum kime diyorum kızım noldu ya ?"Acaba Batuhana niye böyle diye sorsam mı ? yalnış anlar mı ? Kafamı kaldırıp etrafa bakındım Beril köşede kızlarla durmuş konuşuyordu göz göze geldiğimizde sırıtıp dil çıkardı,pis sürtük!Kafamı tekrar Batuhana çevirdim,ayıp olmuştu.Hala ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.

"Kusura bakma Batuhan ,Berile kızdım ben yoksa seninle bi sorunum yok."Hoca sınıfa girince Beril yanıma geldi.Hiç Tarih dinleyesim yoktu.Kafamı sıraya gömüp telefonumu çıkarıp twitterımı açtım,bir kaç twit okuyup favorilerime ekledim sonra da bildirimlerime baktım.Oha !

Sabri adlı kullanıcı sizi takip etti.

Ne!

Gözümü kapadım,derin bir nefes aldım ve tekrar açıp okudum.

Sabri adlı kullanıcı sizi takip etti.

"Beril bayılacağım galiba!" diyip telefonu önüne bıraktım.Berilin suratı şekilden şekile girerken benim heyecandan midem bulanmaya başlamıştı,ellerim tutmuyordu ,telefona uzanıp alamıyordum bile.Kaskatı kesilmiştim.Beril benden önce kendine gelerek hemen pRofiline girdi ve göz atıp follow butonunun üstüne parmağını koyarak durdu ve gözlerime baktı.Tepkisizdim,beklemedi ve followladı.sonrada dibime girip telefonu avucuma bırakıp sessizce kıkırdayıp konuştu.

"Hadi hayırlı olsun kanka:)"Teşekkürler bebeğim Allah sanada nasip etsin inşallah....

Tövbe tövbe...Allahım aklımı yitirdim bu kızın hareketleri yüzünden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin